خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«با سکوت رسانه‌های داخلی فضا برای جولان معاندان باز می‌شود»

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان ترقی‌خواه پلی‌تکنیک گفت:‌ زمانیکه رسانه‌های داخلی مثل صداوسیما و خبرگزاری‌ها نسبت به اعتراضات مردم سکوت می‌کنند، فضا برای جولان دادن معاندان که هدفی جز ضربه زدن به نظام ندارند، باز می‌شود.

سینا نریمان در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با ضرورت توجه به مطالبات مردم در راستای اعتراضات اخیر مردمی، اظهار کرد: در اصل 27 قانون اساسی هم آمده که تجمع بدون سلاح آزاد است و از حقوق اساسی مردم است اما برخی برخوردها باعث می‌شود که خشونت مردم افزایش یابد.

وی ادامه داد: اول شعارهای مردم معیشتی بوده است و مشکلات اقتصادی خود را بیان می‌کردند اما کم کم موضوعات دیگری هم مطرح شد که نقاط نهادمند  نظام را هم نشانه گرفت.

این فعال دانشجویی همچنین گفت: برای جلوگیری از ایجاد چنین فضایی باید شرایط را برای فعالین سیاسی و اجتماعی و ایجاد گفتمان باز کرد، نتیجه نبودن جامعه مدنی و حضور فعال تشکل‌ها همین فضایی می‌شود که می‌بینیم که کار را به اینجا می‌رساند که در این تجمعات گاهی شعارهایی هم سر داده می‌شود که از عقلانیت به دور است.

نریمان در پایان بیان کرد: وقتی رسانه‌های خودمان همچون صداوسیما اعتراضات مردمی را بایکوت خبری می‌کنند و خبرگزاری‌ها و سایت‌ها هم کمتر به آن می‌پردازند فضا را برای حضور معاندان که هدفی جز ضربه زدن به نظام ندارند باز می‌کند. در این میان عده‌ای هم هستند که اعتراضات را مختص دولت می‌دانند اما نباید فراموش کنیم که سایر قوا مثل قوه قضائیه هم باید پاسخگوی مطالبات مردمی باشد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا