خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا قرارگاه ثارالله تهران درباره‌ی تجمعات دیروز ورود داشته است؟

جانشین قرارگاه ثارالله تهران گفت: افرادی که اماکن دولتی را تخریب کردند، بدانند که شناسایی شدند و آنها باید حتما پاسخگوی اقداماتشان باشند.

سردار محمد اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت امنیت سطح شهر تهران گفت: به لطف خدا و با همت بلند نیروی انتظامی و عزیزان بسیج که از بعدازظهر دیروز به کمک عزیزان نیروی انتظامی رفتند، امنیت خوب و پایداری در سطح شهر تهران برقرار شده است.

وی با اشاره به معترضان اظهار داشت: افرادی که به اسم و شعار مبارزه با گرانی به خیابان‌ها آمدند، نشان دادند نه تنها قدمی برای مردم برنمی‌دارند، بلکه علیه امنیت مردم گام برداشته و اقدامات ناشایستی انجام دادند و بدانند مردم حرکات زشت آنها را زیر نظر دارند و اقدامات آنها را فراموش نمی‌کنند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران با بیان اینکه کسانی که دم از مردم می‌زنند، اموال مردم و اموال بیت‌المال را تخریب نمی‌کنند، تصریح کرد: آنها با مردم دوپهلو و منافق‌گونه برخورد می‌کنند. اگر مردم مشکل دارند، باید مشکلات آنها را حل کنند نه آنکه آنها را فریب دهند و اموال بیت‌المال را تخریب کنند و حرف‌ها و شعارهای زشت بدهند. مردم این شعارها و اقدامات را قضاوت می‌کنند و بدانند مردم در مقابله با آنها، جلوی اقداماتشان را می‌گیرند و نمی‌گذارند این کار تداوم پیدا کند.

سردار کوثری در پاسخ به این سوال که آیا قرارگاه ثارالله تهران در این باره ورود داشته است؟ خاطرنشان کرد: خیر، نیروی انتظامی خودش در حد خوبی از توانایی‌هایش استفاده کرده و با متانت توانسته‌اند این حرکت زشت را جمع کنند و به لطف خدا شهر تهران از آرامش بسیار بالایی برخوردار است.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به حمله به برخی از اماکن دولتی و حاکمیتی از سوی معترضان، برنامه‌ای برای محافظت از آنها از سوی قرارگاه ثارالله تهران مورد تمهید قرار گرفته است؟ ابراز داشت: قطعا برنامه‌هایی وجود دارد. افرادی که در این باره اقدام کرده و اماکن دولتی را تخریب کردند، بدانند که شناسایی شدند و آنها باید حتما پاسخگوی اقداماتشان باشند.

جانشین قرارگاه ثارالله تهران در پاسخ به این سوال که آیا از تعداد بازداشت‌شدگان اطلاع دارید؟ بیان کرد: این موضوع را باید از نیروی انتظامی پرسید چون مسئولیت تامین امنیت و مقابله با این اقدامات را برعهده داشتند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا