خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پاسخ حضرتی به نامه کروبی

«الیاس حضرتی» عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در پاسخ به درخواست شیخ مهدی کروبی دبیرکل این حزب از وی مبنی بر تشکیل شورای اجرائی حزب اعتماد ملی نامه‌ای برای وی ارسال کرد.

به گزارش انصاف نیوز، متن نامه‌ی حضرتی خطاب به کروبی که در سایت اعتماد آنلاین منتشر شدهدر پی می‌آید:

حضرت آیت الله جناب آقای کروبی دام ظله العالی
با سلام و آرزوی رفع حصر ان شاءالله و به همین زودی

نامه پر از عنایت و محبت حضرتعالی نسبت به حقیر و حزب اعتماد ملی و عزیزان شورای مرکزی واصل شد. از اعتمادی که نسبت به اینجانب روا داشته اید، ممنون و متشکرم. امیدوارم بتوانم ماموریت محوله را با همکاری و همدلی همه دوستان به سرانجام برسانم.

اطمینان می دهم که از تمام تجربه و توان خودم جهت رفع سوءتفاهمات موجود و حل مسائل و مشکلات بهره بگیرم و نسبت به تحرک و پویایی و گسترش تشکیلات حزب با بهره مندی از تمامی سلایق و ظرفیت های موجود در حزب اعتماد ملی اقدام نمایم.

تدبیر شما در ایجاد حزب اعتماد ملی، خلق یک سرمایه ملی بزرگ برای کشور و نظام بود زیرا با وجود احزاب سیاسی قدرتمند، مطالبات مردم به شکل منطقی تری پیگیری شده و از سرمایه اجتماعی مردم برای مشروعیت بخشی به نظام محافظت می شود. حاصل بی توجهی به دلسوزی ها و خیرخواهی های امثال شما ایجاد برخی بحران ها و التهاب های اجتماعی است که این روزها شاهدیم. قطعا مردم ما این مرحله را هم با خویشتنداری و قانون گرایی و پیگیری معقول مطالبات منطقی خود پشت سر خواهند گذاشت اما امیدواریم با تدبیری که سالها انتظار آن را می کشیم، آشتی و وفاق ملی مطلوب در بین همه نیروهای انقلاب ایجاد شود و جملگی برای حل معضلات کشور متحد و همسو عمل کنند تا از رنج مردم بکاهند. قطعا این امر خواسته قلبی شما و دیگر دلسوزان نظام است که متاسفانه به آن توجه نمی شود.

این را نیز بیفزایم که فرزندان شما در «اعتماد ملی» لحظه ای از موضوع حصر غافل نیستند و از تمام ظرفیت ارتباطی خویش در این زمینه بهره گرفته اند و حداقل طی یک سال گذشته دهها ملاقات با مسئولان مربوطه داشته اند و امیدوارند که با تدبیر درست مسئولان، گشایش هایی ایجاد شده و در چند ماه آینده به رفع کامل داستان حصر بیانجامد و حضرتعالی بدون محدودیت، حزب اعتماد ملی و مردم مسلمان علاقه مند و عدالت طلب را از تجارب و مدیریت خودتان بهره مند سازید.

در پایان لازم می دانم از زحمات و تلاش های دوست بسیار عزیزمان جناب حجت الاسلام و المسلمین منتجب نیا تشکر کنم. اطمینان دارم که در ادامه راه نیز ایشان برادران خود در حزب را از تجارب و راهنمایی های شان بی بهره نخواهند گذاشت.

همانطور که فرمودید گزارش اقدامات و جلسات و تصمیمات از طریق خانواده بزرگوار شما به ویژه حاج خانم و حسین آقا – که همیشه زحمات انقلاب و انقلابیون را چه قبل و چه بعد از انقلاب به دوش می کشیدند – خدمت دبیرکل محترم تقدیم خواهد شد.

الیاس حضرتی

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا