خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرباسچی: تکذیب می‌کنم، اصلا کانال ندارم [+ توضیح علم‌الهدی]

«غلامحسین کرباسچی»، دبیر کل حزب کارگزاران، در واکنش به شایعه‌ی خبر احضار آیت‌الله «علم‌الهدی» به شورایعالی امنیت ملی که منبع آن را کانال او عنوان کرده بود، گفت: اصلا من کانالی ندارم.

کرباسچی در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز گفت: اصل خبر را من جایی دیده‌ام اما خبر ندارم که راست است یا دروغ است. یکی از رسانه‌های خارجی عنوان کرده بود که در کانال من این خبر را دیده است که من گفتم اصلا من کانالی ندارم. من تکذیب کردم که کانالی در تلگرام داشته باشم. ممکن است که فقط برای یک نفر چیزی را بفرستم و بپرسم که راست است یا دروغ است.


اقدام قضایی علیه منتشر کنندگان اخبار کذب نسبت به آیت الله علم الهدی

سایت آیت الله علم الهدی نوشت:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

امروز صبح اخباری در خصوص احضار یا اخطار به آیت‌الله علم‌الهدی از سوی شورای عالی امنیت ملی در برخی رسانه‌ها منتشرشده است.
این در حالی است که آیت‌الله علم‌الهدی شب گذشته در مراسم گرامیداشت نهم دی‌ماه در مدرسه علمیه نواب مشهد سخنرانی داشت و اخبار مربوط به این مراسم در رسانه‌ها موجود است لذا این خبر و اصل ارتباط این نهاد امنیتی با ایشان تکذیب می‌شود.
با توجه به جوسازی‌های اخیر علیه نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی که از روز پنجشنبه و همزمان با سفر استانی ایشان به سبزوار آغاز، با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی دنبال و به وارد آوردن مطالب کذب نسبت به نهاد عالی امنیتی کشور ادامه پیدا کرده است، در صورت عدم عذرخواهی مدعیان و منتشرکنندگان این اخبار، دفتر آیت‌الله علم‌الهدی علیه آنان پیگیری قضایی خواهد نمود

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا