خرید تور تابستان ایران بوم گردی

واکنش پزشکیان به تجمعات اعتراضی

مسعود پزشکیان گفت: من از وضعیت و توقعی که از مسئولان کشور ایجاد می‌کنیم احساس خطر می‌کنم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دکتر پزشکیان،نایب رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اینکه ما بدون توجه به منابع و داشته های خود در مردم توقع ایجاد کنیم این موضوع به ضرر کشور است.

وی افزود: باید توقعات ما با واقعیت ها همخوانی داشته باشد نمی شود از افراد انتظاراتی داشت که در محدوده توانایی های و داشته های آنها نیست.

پزشکیان با اشاره به برخی از تجمعات اعتراضی در روزهای اخیر اظهار کرد: باید آگاه باشیم، برخی بر این تجمعات دامن می زنند و در این رابطه باید هشیارانه رفتار کنیم.

وی ادامه داد: مشکل اصلی ما این است که با عدالت مدیریت نمی کنیم ،اگر با عدالت رفتار کنیم، با عدالت عمل کنیم و با عدالت برنامه ریزی کنیم این دعوا ها جمع می شود.

وی باانتقاد از رویکرد صداو سیما در بیان اتفاقات روز جامعه خاطرنشان کرد: امروز آیا آنچه که صداو سیما به نمایش میگذارد با واقعیت های روز جامعه ما همخوانی دارد اگر ندارد پس مردم این را بهتر از هر کسی می بینند و درک می کنند.

پزشکیان  اشاره ای نیز به فیلتر شدن برخی کانال های تلگرامی داشت و گفت: اینکه گروه یا افرادی سعی در سیاه نمایی و تحریک افکار عمومی داشته باشند پذیرفتنی نیست.

وی متذکر شد: ما باید عدالت را در جامعه پیاده کنیم تا زمانی که نتوانیم این مهم را محقق سازیم با مشکلاتی روبرو خواهیم بود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا