خرید تور تابستان ایران بوم گردی

خواب غیررسمی برای رییس جمهور

از یکشنبه شب متنی با این عنوان در گروه‌های تلگرامی هواداران دولت احمدی نژاد که مخالف دولت روحانی هستند در حال انتشار است: «عنوان مطالبه: رای مجلس به عدم کفایت سیاسی رییس‌جمهور»!

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، در این متن که به صورت جمع آوری امضا طراحی شده، مجلس شورای اسلامی به عنوان مسوول پاسخگو مورد توجه قرار گرفته و در آن آمده است:

«تجربه‌ی نزدیک به ۵ ساله‌ی مملکتداری جناب حسن روحانی و تیمش نشان داده که وی شاخصه‌های اولیه‌ی ریاست‌جمهوری را ندارد. دولت در ایده و در عمل ورشکسته شده است.  اعتراضات و آشوب‌ها، بدلیل ناکارامدی و عدم کفایت سیاسی و اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و مدیریتی شیخ حسن روحانی است. در سخنان استاد سید علی خامنه‌ای برای عدم کفایت سیاسی بنی‌صدر ۱۴ دلیل آورده شده، که همگی در مورد جناب روحانی صادق است. تنها امیدمان به نمایندگان محترم مجلس است».

بخشی از تحلیلگران سیاسی، اتفاقات اخیر را که در ابتدا با شعارها و مطالبات اقتصادی به راه افتاده، پروژه‌ی مخالفان دولت روحانی ارزیابی می‌کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. اگر معیار و شاخص ” کفایت” دولت احمدی نژاد بود که رحم الله من یقرا فاتح مع صلوات برای کل نظام مخصوصا کل طیف جناح به اصطلاح اصولگرا!

    22
    1
  2. توی این خط تبلیغاتی ندمید. واقعا غیر از یک اقلیت محض هیچکسی دنبال این مسائل نیست. این خط، خط تعمیق آشوب هست.

    14
  3. ببخشید چطور وقتی یک سال تموم اعتراضات صدها بار شدیدتر در ریاشت جمهوری توی احمدی نژاد اتفاق افتاد، بی کفایت نبودی مثلا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    20
    2
  4. به توانمندی شیخ دیپلمات اعتقاد دارم. ولی در جمع شدن موضوع وقت و انرژی دولت گرفته می شود.همین که در این دولت راحت حرف های مخالفان در حد شعار دادن هم.نمود پیدا کرده، خود حرکتی رو به جلو است.

    17
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا