خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نظر سفیر ایران در انگلیس درباره‌ی صحبت‌های ترامپ

«حمید بعیدی نژاد»، سفیر ایران در انگلیس در یادداشت تلگرامی درباره اظهارات ترامپ در چند روز اخیر نوشت: آمريكا و غرب خوب مي دانند كه ما خواهيم توانست مشكلاتمان را خودمان حل كنيم. اما عجيب آنجاست كه ترامپ كه پيش از اين در توهيني آشكار، ملت ايران را “ملتي تروريست” خوانده بود، حالا به بهانه ي دلسوزي منافقانه با شركت كنندگان در تجمعات اعتراض آميز در ايران، در توهيني ديگر ملت ايران را “ملتي گرسنه” كه نياز به ترحم دارند خوانده است.
اين در حاليست كه او رئيس جمهور كشوري است كه با داشتن عنوان بزرگترين اقتصاد قدرتمند جهان، مردمش سالهاست با گرسنگي دسته و پنجه نرم مي كند و اختلاف طبقاتي در آن بيداد مي نمايد. بنا به آمار رسمي از جمله اطلاعات سازمان آمريكايي امداد براي كمك به گرسنگان آمريكا( فيدينگ امريكا)، كه هر كس ميتواند با يك جستجوي ساده در اينترنت به آن دسترسي داشته باشد، از هر هشت نفر جمعيت آمريكا يك نفر گرسنه است. بر اساس اين آمار وحشتناك، چهل و دو ميليون نفر از مردم آمريكا در گرسنگي بسر مي برند كه سيزده ميليون نفر از آنان از كودكان و بيش از پنج ميليون نفر از آنان از سالمندان هستند.
آيا بهتر نيست بجاي اين توهين هاي بي‌سابقه از سوي رئيس جمهور يك كشور به ملتي سرافراز در طول تاريخ، وي از ملت ايران بخواهد كه براي كمك به گرسنگان آمريكا به اين كشور كمك كنند، چرا كه ملت ايران عليرغم مشكلات خود، دست كمك او را رد نخواهند كرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا