خرید تور تابستان ایران بوم گردی

انتقاد فرمانده سپاه مازندران از دولت رئیسی

فرمانده سپاه مازندران گفت: به علت عدم تخصیص بودجه از طرف دولت در موعد مقرر، بحث زباله سوز و بحث تولید برق با تاخیر شروع شد و هنوز هم بودجه کامل اختصاص نیافته است.

به گزارش خزر خبر، سیاوش مسلمی در نشست خبری به مناسبت هفته بزرگداشت بسیج برگزار شد، با اشاره به نقش بسیج در محرومیت‌زدایی و ارائه خدمات در مناطق مختلف به مردم اظهار کرد: بسیج گام بلندی را برای آبادانی کشور برداشته است.

او با اشاره به اینکه اثرات بسیج را همه می‌بینیم چرا که دغدغه‌مند انقلاب است، تصریح کرد: بسیج همیشه پای انقلاب بوده و به عنوان پشتیبان بزرگ در کنار نیروهای دلسوز نظام است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه اولویت برای ما خدمات‌دهی و خدمت‌رسانی به مردم است، افزود: فرهنگ بسیجی اعتقاد، ولایت‌مداری، خدمت، کار و اطاعت است.

مسلمی با اشاره به چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج ادامه داد: برنامه‌های هفته بسیج از ۲۹ آبان ماه شروع و تا یکشنبه پنج آذر ادامه دارد.

او شعار محوری هفته بسیج امسال را «بسیج امید ملت ایران» اعلام کرد و گفت: ۱۵ هزار و ۵۲۶ برنامه اجرایی در قالب ۵۹ عنوان در سراسر استان در هفته بسیج اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه بخشی از این برنامه‌ها در حوزه بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان است، گفت: ۹۰۹ یادواره شهید در این هفته در استان برگزار می‌شود.

مسلمی برنامه‌های ورزشی را از دیگر عناوین هفته بسیج بیان کرد و گفت: هزار و ۱۳۹ برنامه ورزشی نیز برای هفته بسیج تدارک دیده شده است.

فرمانده سپاه کربلا تولیدات فرهنگی هنری شامل کلیپ تیزر و آواهای انقلابی را از دیگر برنامه‌ها به مناسبت هفته بسیج اعلام کرد و گفت: در این بخش بیش از دو هزار ویژه برنامه طراحی شده است.

مسلمی در خصوص فضای مجازی اظهار داشت: در حال حاضر چالش اصلی نظام فضای مجازی است.

او در خصوص مراکز ترک اعتیاد گفت: تا به حال مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ نداشته ایم ، قبلا هرچه بوده ماده ۱۵خود معرف بوده اما ماده ۱۶ متعلق به افراد دستگیر شده و معرفی شده توسط دادگستری ها بوده است.

فرمانده سپاه مازندران افزود: مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ شهرستان بابل (از منحصر به فرد ترین مراکز ترک اعتیاد) با ظرفیت هزار نفر می باشد که ۲۵ آذرماه با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود.

مسلمی بر پایی ۳۳۴ میز خدمت، ۱۰۱ عنوان برنامه نشست‌های قرآنی، حدود ۷۰۰ نمایشگاه مختلف، نشست‌های روشنگری و بصیرتی، برپایی اردوهای جهادی و فرهنگی، دیدار با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، گشت‌های رضویون برای برقراری امنیت پایدار، جشن‌های سیار شورآفرینی بسیج را از دیگر برنامه‌ها برشمرد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اجرای پروژه‌های عمرانی گفت: ۳۰۲ پروژه عمرانی در حوزه راه روستای آبرسانی جاده بین مزارع محرومیت‌زدایی و غیره اجرا می‌شود و احداث پمپاژ آب برق رسانی، ۲۱ پروژه حفاظتی رودخانه‌ها، لایروبی ساماندهی رودخانه‌ها از جمله آن است اما در حوزه بسیج سازندگی هیچ کلنگ زنی نداریم.

مسلمی اجرای سه پروژه فیبر نوری را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج بیان کرد و گفت: برای اجرای پروژه‌ها بیش از ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

فرمانده سپاه مازندران گفت: به علت عدم تخصیص بودجه از طرف دولت در موعد مقرر، بحث زباله سوز و بحث تولید برق با تاخیر شروع شد و هنوز هم بودجه کامل اختصاص نیافته است و نگران بحث زباله و شهرهای استان هستیم تا هر چه زودتر این مشکل مرتفع شود.

مسلمی با بیان اینکه زمانی که پروژه زباله سوز را تحویل گرفتیم، تصریح کرد: حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در بخش ابنیه داشت و امروز میزان پیشرفت آن به ۹۸ درصد رسیده است.

او با اینکه بیش از ۶۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه طلب وجود دارد، گفت: این در حالی که تا تکمیل پروژه و بهره‌برداری آن ۲۰۰ میلیارد تومان هزینه نیاز است و امیدواریم تا بهمن ماه همزمان با سفر ریاست جمهوری این پروژه به بهره‌برداری برسد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا