خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«فرماندهان انتظامی صف مردم را از اغتشاشگران را جدا کنند»

فرمانده ناجا خطاب به فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها تاکید کرد: با اشرافیت اطلاعاتی توأم با اقتدار کامل، با رصد و پایش آنی از فضای مجازی و واقعی با مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی و عمومی مردم برخورد و صف مردم را از اغتشاشگران جدا کنند.

به گزارش ایلنا، سردار حسین اشتری با اشاره به اعتراضات چند روز گذشته در تهران و شهرستان‌ها گفت: به تمامی فرماندهان انتظامی استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شده ضمن هوشیاری و خویشتن‌داری با اشرافیت اطلاعاتی توأم با اقتدار کامل، با رصد و پایش آنی از فضای مجازی و واقعی با مخلان امنیت و غارتگران اموال شخصی و عمومی مردم برخورد و صف مردم را از اغتشاشگران جدا کنند.

وی اضافه کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد که آرامش و امنیت شهروندان خدشه‌دار شود و از مردمان فهیم و شهروندان گرامی به سبب همکاری خوبشان با پلیس تشکر می‌کنم. مردم مراقب سناریوهای کشته‌سازی در حوادث اخیر که جزء راهبردهای دشمن است باشند.

فرمانده ناجا با اشاره به دستگیرشدگان روزهای اخیر اظهار داشت: اکثر دستگیرشدگان دغدغه معیشتی نداشتند و لیدرها و عناصر اصلی تحویل مراجع قضائی شدند. در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است و ان‌شاءالله کما فی السابق شاهد روزگاران خوبتر در سایه امنیت کامل خواهیم بود.

اشتری افزود: یادمان نرود امنیت مثال‌زدنی کشورمان در جزیره ناامنی‌های منطقه به خودی خود ایجاد نشده است. این امنیت را قدر بدانیم و همگان برای ایجاد، بسط و گسترش آن تلاش کنیم.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا