خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده چلسی و فولهام 22 دی 1401

پخش زنده چلسی و فولهام 22 دی 1401 را با ما در انصاف ورزشی تماشا کنید. دو تیم امشب در یک بازی عقب افتاده از هفته هفتم لیگ برتر به مصاف هم می‌‌روند.

تیم‌های چلسی و فولهام امشب و از ساعت 23:30 به وقت ایران در یک بازی عقب افتاده از هفته هفتم لیگ برتر به میزبانی فولام به مصاف هم می‌روند. برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و فولهام 22 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک زیر استفاده کنید:

پخش زنده فوتبال چلسی و فولهام 22 دی 1401

پخش زنده چلسی و فولهام 22 دی 1401

چلسی بحران زده اما پرستاره و گرانقیمت این فصل تیم عجیبی است! تیمی که مالک روسش به عللی احمقانه از مالکیت تیم برکنار شد، سرمربی قهرمان اروپا را اخراج کرد و تیم کاملا به هم ریخت. مالکان آمریکایی جدید به جای توخل، گراهام پاتری را آوردند که جز نتایج متوسط با برایتون کارنامه خاص دیگری نداشت و نشان داده که در چلسی هم چیزی برای عرضه ندارد. چلسی حالا 25 امتیاز در رده دهم جدول است و فولهام که تازه به لیگ صعود کرده با 28 امتیاز هفتم است!

چلسی در 5 بازی آخر خود 3 برد، 1 شکست و 1 تساوی کسب کرده است. اساسا پاتر در 8 بازی آخر خود تنها 1 برد برابر بورنموث کسب کرده و همین چند روز پیش با تحقیر سنگین 4 بر 0 برابر سیتی گواردیولا از اف ای کاپ حذف شد. فولهام در 5 بازی آخر خود 4 برد و 1 تساوی کسب کرده و با فرم بهتری به مصاف چلسی قدرتمند می‌رود.

گفتنی است که در تقابل‌های دو تیم در سالیان اخیر، فولام هیچ پیروزی نداشته و چلسی 9 بار پیروز شده. 4 تساوی هم ثبت شده است. به نظر می‌رسد شرایط برای کسب نخستین برد فولام برابر چلسی فراهم باشد! شما چه فکر می‌کنید؟ برای تماشای پخش زنده بازی چلسی و فولهام 22 دی 1401 در ساعت شروع مسابقه از لینک ابتدای مطلب استفاده کنید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا