خرید تور تابستان ایران بوم گردی

توضیح پورعزیزی درباره ی روزنامه ی بهار

رییس شورای سیاستگذاری روزنامه بهار درباره نامه‌ی منتشر شده در فضای مجازی گفت: متاسفانه در این متن مواردی بسیار ناراحت‌کننده مطرح شده است و این کار اصلاً درست نبود.
سعید پورعزیزی در گفت و گو با ایلنا ادامه داد: اختلافاتی که به وجود آمده به دلیل شرایطی بود که بین مدیریت روزنامه و دو الی سه نفر از روزنامه‌نگاران به وجود آمد و فقط یک اختلاف صنفی و اداری بود که گاهی این اختلافات به جاهای بالا‌تر کشیده شده است.
پورعزیزی تاکید کرد: به هیچ عنوان بحث اختلاف سیاسی و خطی و فکری نبوده و فقط آنچه در این میان مطرح بوده اختلافات اداری و صنفی بوده است.
وی با دفاع از منصور قنواتی گفت: متاسفانه صفاتی که به ایشان در این متن داده شده دور از واقعیت است و ایشان فردی کاربلد، با سواد و خوش‌فکر است و قطعاً به کار خود در روزنامه ادامه می‌دهد.
پورعزیزی تاکید کرد: هرچند مسائل به وجود آمده باعث ناراحتی است اما روزنامه بهار کمافی‌سابق به کار خود ادامه می‌دهد و منتشر می‌شود.
از سوی دیگر پورعزیزی به سایت بهارنیوز نیز گفت: کانال تلگرام این روزنامه در حال حاضر در اختیار مدیریت روزنامه نیست و متاسفانه توسط همان دو فرد مورد اشاره، کنترل و خبررسانی می شود. ضمن اینکه برخی از افرادی که اسامی‌اشان در این متن سخیف، ذکر شده ضمن تماس با این جانب از محتوای متن اظهار بی اطلاعی نموده‌اند.
گفتگوی یکی از اعضای شورای سیاستگذاری این روزنامه با انصاف نیوز را در [اینجا] بخوانید.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا