خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«از سر داده شدن شعار مرگ بر روحانی، توی دلشان قند آب شد»

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت:در تفسیر حوادث اخیر، فقط انگشت اتهام را متوجه آمریکا و اسرائیل و چند کشور منطقه و خارج نشینان، کردن اشتباه محض است؛ چرا که این حوادث اساسا دو ریشه داخلی و خارجی دارد.

بله دشمنان؛ همیشه در کمینند. اما در داخل چرا را بستر برای آنان آماده می‌کنیم؟! دشمن یقینا اگر در داخل، جای پا نداشته باشد هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. چرا باید قند در دل عده‌ای آب شود که جمعیتی بیایند به خیابان‌ها و شعارهای مرگ بر روحانی و مرگ بر دولت سر بدهند؟! فکر نکرده بودند که به این حد اکتفا نخواهد شد؟ و ندیدیم که ادامه شعارها و تحرکات هنجارشکنانه به کجاها رسید؟!

بنابراین غفلت نکنیم که دشمنان همیشه در کمین ما نشسته‌اند، ما نباید با نابخردی و اختلاف‌افکنی بیهوده بین خودمان، زمینه حضورشان را فراهم کنیم که اگر غفلت‌ها و اشتباهات رو به فزونی گرفت و به عادت و رویه تبدیل شد؛ نه از «تاک» نشاند ماند نه از «تاک نشان»!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. اقای شیخ حسن روحانی شما خیلی نسبت به شبکه های اجتماعی احساس مسئولیت میکنید ولی چرا بعد از گذشت 5 سال از مسئولیت شما شبکه اجتماعی ساخته نشده تا خواسته مردم براورده شود و مورد اقبال قرار گیرد تا مردم هزینه سنگین این فتنه را نپردازند ایا دولت ووزارت ارتباطات شما توانایی همین یک کار را هم نداشت حالا این خاطرات تلخ برای ایران تمام نشده فرافکنی میکنید دم از رفع فیلترینگ میزنید اما نمیگویید که این شبکه ها در این ایام چه بر سر ایران اوردند که ملیونها نفر از مردم ایران دلشکسته و عصبانی در راهپیما ئیها شرکت کردند باز هم صدای این ملت را نمی شنوید از فریاد ملت بترسید من بعنوان یک ایرانی بشما میگویم که این سه سال هم میگذرد با شعار چند بار فیلترینگ و پسابرجام و پرخاش به مردم ونهادها و نمیگذارم به حساب بانکی ملیاردرها سرک بکشید– پس میخواهید مالیات را از صندوق مغازها و فقرای جامعه با گرانی بگیرید چقدر دزدان و جاسوسان وفتنه گران به بهانه جذب سرمایه در امانند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا