خرید تور تابستان ایران بوم گردی

درخواست اشد مجازات برای مسوولان موسسات مالی

اعتمادآنلاین نوشت: احمد کریمی اصفهانی با بیان اینکه در حال حاضر به رضایتمندی مردم و طبقه ضعیف جامعه نیاز داریم، گفت: کسانی که موسسات مالی و اعتباری را به این وضعیت کشاندند در این قتل‌ها شریک است و حتما باید جواب این خون ها که ریخته شده است را بدهد. هر مسئولی در هر رده ای که بوده و موجب این گرفتاری شده به مردم خیانت کرده و باید مجازات شود.

احمد کریمی اصفهانی، دبیر کل جامعه اسلامی اصناف و فعال سیاسی اصولگرا با یادآوری حوادث اخیر و اعتراضاتی که صورت گرفت گفت: «اکنون با توجه به گرفتاری که از خارج از مرزها وارد کشور و باعث شده بیگانگان به آن طمع کردند، مطرح کردن مسائل داخلی از جمله بحث اصولگرایی و اصلاح‌طلب مساله حاشیه‌ای است. همه گروه ها و جناح های سیاسی باید امروز از هر نوع بهانه گیری پرهیز کنند و بدانند دشمن مشترک داریم. دشمن مشترک همه ما را هدف گرفته و هیچ فرقی نمی کند که اصلاح طلب باشیم یا اصولگرا.»

او با تاکید بر اینکه «همه جناح های سیاسی باید از هر نوع مطلبی که باعث ملتهب کردن جامعه است پرهیز کنند و اتحاد و وحدت را در دستورکار قرار دهند» اظهار کرد: «برای رسیدن به وحدت طرفین باید ایثار کنند. هیچ کس نباید از جناح خودش صحبت کند. در شرایط کنونی همه باید تنها به فکر این باشیم که چطور به وحدت برسیم.»

کریمی اصفهانی با تاکید بر اینکه «ما الان به رضایتمندی مردم و طبقه ضعیف جامعه نیاز داریم بنابراین نباید به التهاب و گرانی دامن بزنیم» گفت: «مسئولان موسسات مالی که چنین مشکلاتی برای مردم به وجود آوردند هم باید به اشد مجازات برسند و هم باید پول هایی که از مردم گرفتند را به آنان پس دهند. البته نه اینکه از صندوق دولت بدهی ها پرداخت شود بلکه از کسانی که اینکار را کردند باید پس گرفته شود.»

این فعال سیاسی اصولگرا افزود: «کسانی که موسسات مالی و اعتباری را به این وضعیت کشاندند در این قتل‌ها شریک است و حتما باید جواب این خون ها که ریخته شده است را بدهد. هر مسئولی در هر رده ای که بوده و موجب این گرفتاری شده به مردم خیانت کرده و باید مجازات شود.»

کریمی اصفهانی اظهار کرد: «اکنون همه دستگاه ها از دولت گرفته تا سایر قوا و نهادهای دیگر و همچنین تشکل ها و گروه های سیاسی باید برای رفع مشکلات مردم با هم همکاری کنند. اکنون زمان مچ گرفتن نیست. از سوی دیگر هم دولت باید رعایت حال مردم را بکند. امروز وقت گران کردن اقلام ضروری مردم نیست.»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا