خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سایپا با شماره‌ی پاسپورت به اتباع خدمات ارایه می‌دهد

مدتی پیش، خودروی یکی از مهاجران افغانستانی خراب می‌شود که برای رفع این مشکل با امداد خودروی سایپا تماس می‌گیرد، در نهایت بدلیل نداشتن کد ملی، اپراتور به او می‌گوید به اتباع نمی‌توانیم خدمات ارایه کنیم و گوشی را قطع می‌کند! بعد از انتشار این خبر در شبکه‌های اجتماعی، مدیر عملیات امداد خودرو ضمن دلجویی از این فرد؛ از رفع این مشکل برای تمامی اتباع خارجی خبر داد.

درباره‌ی این موضوع، «روح‌الله هزاره‌ای» – صاحب خودرو – به خبرنگار انصاف نیوز گفت: ماشینم در بزرگراه نواب خراب شد که با امداد خودرو سایپا گرفتم و ماجرا را برایشان توضیح دادم، امااپراتور گفت: شماره‌ی پلاک ماشین، شماره شاسی و… چند است؛ تا این که رسید به کد ملی که گفتم اتباع هستم و کد ملی ندارم!

او گفت: چون کد ملی ثبت نشده، برای اتباع کاری نمی‌توانیم انجام دهیم و گوشی را بدون خداحافظی قطع کرد. وقتی دوباره با دومین خط تلفن همراهم تماس گرفتم، اپراتور دیگری گوشی را برداشت، او هم همین صحبت‌ها را کرد. بعد از آن ماشینم را در یکی از خیابان‌های نواب پارک کردم و پیاده به خانه آمدم.

صاحب خودرو ادامه داد: بعد از این اتفاق، تمام ماجرا را شرح داده و نوشتم و در گروه‌ها و برخی ادمین‌های کانال‌های تلگرامی فرستادم که کانال اقتصاد آنلاین، آن را منتشر کرد که فردای آن روز سایپا به آن کانال تماس گرفته و شماره‌ی تماس مرا از آنها گرفته بودند تا موضوع را پیگیری کنند.

هزاره‌ای گفت: چند روز بعد، تماس گرفتند و گفتند که می‌خواهیم آرشیو صوتی تماس‌هایی که به امداد خودرو شده است را پیدا کرده و گوش کنیم و به این ترتیب شماره‌هایی که تماس گرفتم را به آنها دادم؛ بعد از گوش دادن فایل‌های صوتی، جلسه‌ای در مرکز مشتریان سایپا گذاشتند که علاوه بر این که سه نفر از مدیران سایپا بودند، سردبیر آن رسانه هم حضور داشت.

او افزود: در این جلسه، مدیران سایپا از من و سایر همشهری‌های افغانستانی‌ام عذرخواهی کردند و گفتند که این خطا بدلیل مسایل نژادپرستانه نبوده و خطای اطلاعات است که رخ داده بود که از این به بعد با شماره‌ی پاسپورت، کارت یا حتی بدون هیچ شماره‌ای امداد خودرو سایپا در محل حاضر شده و به ارایه‌ی خدمت می‌پردازد.

6666666666666666

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا