خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پیرو شکایت الیاس نادران از انصاف نیوز

 بسمه تعالی
جناب آقای دکتر نادران
نماینده‌ی محترم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی
با سلام و عرض ادب
احتراما پیرو شکواییه‌ی طرح شده درباره‌ی مطلب منتشره در سایت خبری ـ تحلیلی انصاف نیوز، به اطلاع می‌رساند:
انصاف نیوز از ابتدای فعالیت خود، بنا را بر نمایش ظرفیت‌های موجود در جمهوری اسلامی گذاشته و همواره از مدیران، نمایندگان محترم و کل جامعه سپاس‌گذار بوده و هست که در تلاش برای بالا بردن این ظرفیت هستند.
اعضای تحریریه انصاف نیوز همواره از جنابعالی به عنوان اصولگرایی یاد می کنند که با شعار عدالتخواهی، حتی نسبت به عملکرد دولت گذشته، نقدهایی را پیش از بسیاری از مدعیان مطرح کردید. لذا به رغم وجود اختلاف سلیقه‌ی سیاسی که لازمه پیشرفت کشور است، اظهارات و اخبار مربوط همواره عینا در انصاف نیوز بازنشر شده که این ادعا از طریق دوستان رسانه‌ای در جمعیت ایثارگران قابل استعلام است.
درباره‌ی خبر نامه‌ی مد نظر که موجبات شکایت را فراهم کرده، در واقع مسوولیت با نویسندگان آن نامه است اما از آنجا که مسوولیت انتشار مطلب، مطابق با قانون مطبوعات بر عهده‌ی رسانه است، تاکید می‌شود که برداشت  انصاف نیوز از آن نامه صرفا طرح سوال بوده و نه متوجه کردن اتهام. هر چند به نظر می‌رسد ذکر برخی موارد از سوی نویسندگان نامه درباره‌ی جزییات استیضاح، قاعدتا بر مبنای اظهارات تعدادی از مسوولین وقت وزارتخانه و برخی نمایندگان و نیز رسانه‌های رسمی منتشر شده باشد.
ضمن عرض پوزش در صورت برداشت منفی از مطلب منتشره، همچنان نیت جنابعالی را در طرح مسایل عدالتخواهانه می‌دانیم و به آن احترام می‌گذاریم.
با احترام مجدد
مدیر مسوول
علی اصغر شفیعیان
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا