خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«رهبری اعلام کردند اگر موسوی از طریق قانونی جلو برود پشت او می‌ایستند»

«خط حزب‌الله» نوشت: رهبری انقلاب در دیدار با نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری، صراحتا اعلام می‌کنند که اگر آقای موسوی هم از طریق قانونی جلو بروند، پشت او خواهند ایستاد: «اینجا مرجع قانونی وجود دارد. راه قانون وجود دارد. من به شورای نگهبان و وزارت کشور توصیه کردم و باز هم می‌کنم؛ الآن هم آقایان حضور دارند، به ایشان می‌گویم: به دقت رسیدگی کنند. حتی اگر لازم شد صندوق‌هایی را بازشماری کنند، حتماً بکنند… [اما] راه همین است. راه، راه قانونی است. من به آقای مهندس موسوی هم گفتم. ایشان هم از من قبول کرد که راه، راه قانونی است. از همان طریق قانونی مشی کنند، من هم قرص و محکم پشتش می‌ایستم.»

به گزارش انصاف نیوز و به نقل از «خامنه‌ای دات آی آر» خط حزب‌الله در این شماره به این سؤال مهم پاسخ می‌دهد که رهبر انقلاب با مسائل روز کشور، چگونه مواجه می‌شوند؟ وظایف رهبری چیست و رهبری از طریق چه ساز و کارهایی، آن وظایف را انجام می‌دهند؟

در قسمتی از این متن چنین می‌خوانیم: اگر در فتنه‌ی ۸۸، رهبر انقلاب، تمام‌قد پشت رأی مردم ایستادند و یک قدم از آن عدول نکردند، به همین دلیل بود که فتنه‌گران سعی داشتند به جای استفاده از فرآیندهای قانونی برای حق اعتراض، از اقدامات بدعت‌آمیز و خلاف قانون استفاده کنند. چهار روز بعد از انتخابات سال ۸۸، رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان ستادهای انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری، صراحتا اعلام می‌کنند که اگر آقای موسوی هم از طریق قانونی جلو بروند، پشت او خواهند ایستاد: «اینجا مرجع قانونی وجود دارد. راه قانون وجود دارد. من به شورای نگهبان و وزارت کشور توصیه کردم و باز هم می‌کنم؛ الآن هم آقایان حضور دارند، به ایشان می‌گویم: به دقت رسیدگی کنند. حتی اگر لازم شد صندوق‌هایی را بازشماری کنند، حتماً بکنند… [اما] راه همین است. راه، راه قانونی است. من به آقای مهندس موسوی هم گفتم. ایشان هم از من قبول کرد که راه، راه قانونی است. از همان طریق قانونی مشی کنند، من هم قرص و محکم پشتش می‌ایستم.»(۱۳۸۸/۰۳/۲۶)

همچنین بیانات اخیر رهبر انقلاب در اجتماع صد هزار نفری جوانان بسیجی در ورزشگاه آزادی، حاوی نکات و محورهای مهمی بود که نیازمند توجه و دقت بیشتر نیروهای مؤمن و انقلابی بر روی آن است. لذا خط حزب‌الله در اطلاع‌نگاشت این هفته، مهم‌ترین نکات این دیدار را منتشر کرده است.

عناوین دیگر بخش‌های خط حزب‌الله عبارتند از: بر مسئولین واجب است تا ریشه وابستگی به بیگانگان را قطع کنند، افراد ترسو و تنبل، اگر جهاد هم بیایند دیگران را به فساد می‌کشانند، تعمیق معرفت دینی باعث صلابت در فکر می‌شود، مراقب وسوسه‌ها‌ی دشمن باشید، خشم انقلابی داریم امّا «صبر انقلابی» هم داریم، گردنمان زیر بار منّت هیچ‌کس در دنیا خم نیست، حیف است از تو همشهری!، تفاوت تربیت فرزند توسط مادر با کلاس درس.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا