خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین و مشاوره رایگان

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین و مشاوره رایگان

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین یکی از دغدغه‌های اصلی تاجران و بازرگانانیست که امنیت سرمایه برای آن‌ها اهمیت دارد. اگر شما نیز این دغدغه را دارید بهتر است بدانید با واردات لوازم جانبی موبایل هیچگاه امنیت سرمایه شما به‌خطر نمی‌افتد؛ زیرا فرش قرمز این بازار برای فروش لوازم جانبی وارداتی شما همواره پهن است.

از آنجا که واردات لوازم جانبی موبایل خواب سرمایه‌ای نزدیک به صفر دارد؛ می‌توانید به‌کمک یک بازاریاب، لوازم جانبی وارداتی خود را به‌راحتی به فروشگاه‌های مربوطه بفروشید یا می‌توانید با سود بیش از 100% کالای وارداتی خودتان را در سایت‌های فروش اینترنتی به فروش برسانید. در اینجا به بررسی نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین و مشاوره رایگان از انتخاب کالا تا تحویل در ایران می‌پردازیم.همراه ما باشید.

چین، بهشت واردکنندگان لوازم جانبی موبایل

چین کشوری پیشرفته با تعداد بالایی از شرکت‌‌های تولیدکننده لوازم جانبی موبایل ‌‌است. به‌ همین دلیل بازار رقابتی در بین شرکت‌‌های تولیدکننده به‌وجود آمده است و باعث شده هر شرکتی، محصولاتی با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب‌‌تر از رقیب خود تولید کند. بازار فروش لوازم جانبی در ایران این فرصت را غنیمت شمرده و به خرید عمده لوازم جانبی موبایل از این کشور پرداخته است.

با توجه به قیمت ارائه‌شده این لوازم در کشور چین، واردات آن حتی با وجود پایین بودن ارزش پول ملی ایران روشی سودآور محسوب می‌شود. واردات لوزام جانبی از کشور چین در انواع محصولات مثل شارژرها، هندزفری، پاور بانک، گلس و کیف و بک کاور و… صورت می‌پذیرد و می‌تواند به نیاز بازار در این زمینه پاسخگو باشد.

نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین و مشاوره رایگان

برخلاف سختی زبان چینی، واردات از این کشور به لطف توسعه روزافزون سایت‌های خریدی مثل علی بابا، علی اکسپرس و … بسیار آسان است. شرکت بازرگانی وانیکس در ادامه تمام تجربیات خود را در رابطه با نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین مانند؛ خرید، واردات و ترخیص لوازم جانبی موبایل از چین به ایران، در اختیار شما قرار می‌دهد.

  • اولین قدم؛ انتخاب محصول و تامین‌کننده

فرض کنیم شما یک محصول را برای واردات از چین در نظر گرفته‌‌اید. شما سه‌راه برای انتخاب تامین‌کننده دارید، در زیر به چالش‌های احتمالی هر راه نیز اشاره می‌کنیم.

الف) به شهر شنژن در استان گواندونگ که بیشترین میزان تولیدات لوازم جانبی موبایل در آنجاست، بروید و با تامین‌کننده به‌ صورت مستقیم ارتباط بگیرید.

چالش احتمالی در این روش (به فرض تسلط شما به زبان چینی) این است که اجناس را با قیمت گزافی بخرید. برای حل این مشکل می‌توانید از مشاوره متخصصان وانیکس در کشور چین استفاده کنید.

ب) به وب‌سایت فروش عمده کالا مانند alibaba.com و … رفته و پس از انتخاب محصول، تامین‌کننده خود را انتخاب کنید.

در این روش، ممکن است عکس کالای موجود در سایت با کالای تولید شده متفاوت باشد. شما می‌توانید برای حل این چالش، بعد از انتخاب کالا درخواست خود را به فروشندگان مربوطه ارسال ‌کنید و بقیه را به متخصصان وانیکس که در چین حضور دارند، بسپارید.

ج) بدون ایجاد هیچ چالشی، کل کار را به تیم متخصص خرید شرکت وانیکس در دفتر چین بسپارید.

  • دومین قدم؛ پرداخت هزینه کالا

در قدم دوم، پس از انتخاب تامین‌کننده روش پرداخت هزینه کالا مشخص می‌شود. برای پرداخت روش‌های مختلفی وجود دارد، گاهی به‌عنوان پیش‌پرداخت مبلغی داده می‌شود و در زمان ارسال، مابقی وجه پرداخت می‌شود که به دو صورت حواله یوان یا دلار است.

در صورت خرید مجازی، بعد از انتخاب کالا و ارسال درخواست خود به فروشندگان مربوطه، متخصصان وانیکس در چین خرید شما را انجام داده و پس از پرداخت هزینه کالا، با حساب پی‌پال (PayPal) آن را آنلاین پرداخت می‌کنند. تفاوت وانیکس با دیگر شرکت‌ها این است که این شرکت بازرگانی برای گارانتی به مشتریان خود چک تضمین می‌دهد؛ این مطمئن‌ترین نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین می‌تواند باشد، این‌طور نیست!؟

  • سومین قدم؛ انتخاب روش حمل و نقل

حمل دریایی و هوایی از رایج‌ترین روش‌ها برای ارسال کالا است. اگرچه که حمل هوایی هزینه بیشتری دارد اما در زمان کمتری کالا ارسال می‌شود. متخصصان وانیکس بعد از خرید، کالاهای شما را به انبار گمرک چین منتقل و با حداقل هزینه ترخیص می‌کنند. سپس کالاها را بسته‌بندی کرده و به کارگو می‌سپارند، کارگو نیز به‌سفارش وانیکس کالای شما را به دبی ارسال می‌کند.

لنج‌های باری دبی به ایران از نظر هزینه پایین و سرعت ارسال بسیار به‌صرفه هستند. از طرفی مطابق قانون گمرکی ایران، بارهایی که به وسیله ته‌لنجی به ایران منتقل می‌شوند، هزینه‌ای برای گمرک نمی‌پردازند.

یک مشاوره مفید باید منفعت شما را در تمامی موارد لحاظ کند. کارشناسان شرکت وانیکس شما را به‌عنوان شریک تجاری خود محسوب می‌کنند و منفعت شما در واردات، از اهداف اصلی وانیکس است.

  • چهارمین قدم؛ ترخیص کالا

از اصلی‌ترین مراحل واردات چین به ایران داشتن اطلاعات ابتدایی از قوانین گمرک کشور مبدا و مقصد است. اگر از قوانین گمرکی اطلاع کافی نداشته باشید، با مشکل مواجه می‌شوید. از آن‌جا که واردات کالا از یک کشور خارجی متضمن عبور از اداره گمرک آن کشور و پرداخت هزینه‌های مربوطه است، برای کسب سود از واردات باید تا حدممکن هزینه‌های گمرکی را به حداقل رساند.

وانیکس یکی از اولین شرکت‌های بازرگانی داخلی است که شرایط عبور کالا از مرز را بدون پرداخت حق گمرکی فراهم کرده است. شبکه هوشمند بازرگانی وانیکس برای انجام این کار، استراتژی‌های مختلفی را بنا بر مقتضیات موجود انجام می‌دهد.

زمانی که بارتان از چین به ایران ارسال شود، نوبت به طی مراحل ترخیص می‌رسد. البته می‌توانید قبل از دریافت بار در گمرگ به سراغ کارهای ترخیص بروید. اگر تسلط کاملی به قوانین گمرکی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم از کارشناسان وانیکس کمک بخواهید.

جمع‌بندی

برای واردات لوازم جانبی از چین نیاز به آشنایی با قوانین بین‌المللی دارید. البته طی‌کردن مراحل واردات به‌صورت شخصی کاری پر دردسر است، اما امیدواریم توضیح نحوه واردات لوازم جانبی موبایل از چین و مشاوره رایگان ما به شما کمکی کرده باشد. پیشنهاد می‌کنیم برای انجام واردات و هم‌چنین استعلام هزینه حمل بار از چین از کارشناسان شرکت ما کمک بگیرید. کارشناسان وانیکس از مشاوره ایده خرید تا تحویل کالا، در کنار شما هستند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا