خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ابراز علاقه‌ی زیادی ضرغامی به آقای خاتمی

«عزت الله ضرغامی»، فعال سیاسی اصولگرا و رییس اسبق صداوسیما که در سال 88 هم رییس آن بود، در دیدار با محمدعلی ابطحی «ابراز علاقه‌ی زیادی به آقای خاتمی» نشان داده است.

به گزارش انصاف نیوز، آقای ابطحی که رییس دفتر سیدمحمد خاتمی، لیدر اصلاحات، در دولت او بود، امروز در کانال تلگرامی خود نوشت:

آقای ضرغامی مهمانی هدفمندِ صبحانه‌ی هفتگی دارد. راحت و بی ملاحظه می‌شود با او حرف زد. به همین دلیل دل تنگمان هرچه اراده کرد گفت:

– در مورد فضای مجازی،

– در مورد دفتر رهبری که تلاش دارند فقط اقتدار ایشان را به نمایش بگذارند و صفات دیگر ایشان که حکایت نگاه مهربانانه‌ی ایشان باشد، دیده نمی‌شود

–  در مورد اتفاقات سال ۸۸ و آن چه بر من رفت و دلایل روز تلخ دادگاه و دستپاچگی و انتقام گیری مسوولان در ماجرای ۸۸ و پس از آن

–  در مورد رفع حصر

–  در مورد علاقه‌ام به آقای خاتمی که او هم ابراز علاقه‌ی زیادی به آقای خاتمی ابراز می‌کرد

– در مورد ادبیات مغرورانه‌ی مسوولان

–  در مورد مدیران مادام العمر

– دیدار رهبری

و خیلی چیزهای دیگر.

علیرغم اختلاف نظرهای سیاسی، که هیچکدام مخفی نمی‌کردیم، آقای ضرغامی با سعه‌ی صدر حرف‌های صریح من را گوش کرد. و همدلانه در موارد فراوان تأیید می‌کرد و بعضی جاها هم نظر مخالفش را ارائه می‌کرد. یقین دارم شهامت انتقال نظرات دیگران به مسوولان را دارد. بالاترها اثر کرد که چه بهتر. نکرد هم گفت و شنود راهی است که مسیر جامعه‌ی مدنی و اصلاح طلبی از آن می‌گذرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خاتمی رو مگه میشه انکار کرد یا نادیده گرفت پسر جان ؟! که این طور با دو کلمه تعارف آمیز از خود بی خود شدی ؟!
    ابراز علاقه به خاتمی زمانی صادقانه محسوب میشه و نیاز به شهامت داره که در مرئی و منظر عمومی باشه نه پنهانی و
    پشت پرده ! ببین انصاف ؛ یه نون و پنیر و چائی چقدر راندمان داشت !

    17
    1
    1. در تأئيد نظر جناب سپهر ؛ كاش آقايون در مجالس رسمى به خاتمى فحش و فضيحت ندن چاكرم، نوكرم پشت پرده پيش كش !

      15
      1
  2. اشتباه می کنیدعلاقه ایشان نسبت به انتخابا ت یاست جمهوری 1400 زیاد شده است!!!!!!!! وحب ایشان هم به آقای خاتمی حب علی نیست بلکه …………………………………..م باشد.البته ایشان بدانند پپولستی احمدی نژادی دیگر کار ساز نیست سرد ار ضرغامی

  3. برخي هستند که هرچه ميکنم لااقل نسبت به شان بي تفاوت و بدون نظر باشم، اين قدر هم نميتوانم! اينان امتحان خود را پس داده اند، لذا ضمن اينکه بايد بدانيم که توبه گرگ مرگ است – و – عاقبت گرگ زاده گرگ شود/گرچه با آدمي بزرگ شود، بايد مراقب پروژه نفوذ هم بود!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا