خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر روز سوم یا چهارم توزیع می‌شود!

مدیر هنری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر اعلام کرد که کاتالوگ این دوره در آغاز جشنواره آماده نمی شود و توزیع آن در روزهای سوم یا چهارم انجام خواهد شد.

به گزارش مهر، کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر از جمله مهمترین اقلام چاپی و تبلیغاتی این رویداد هنری است که با چاپ و توزیع به موقع آن می تواند اطلاعات بخش های مختلف و آثار حاضر در آن ها را به درستی به مخاطبان داخلی و خارجی معرفی کند.

متاسفانه کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر طی ادوار گذشته، اکثرا با تأخیر چاپ و توزیع شده است. این در حالی است که از چند ماه مانده به برگزاری جشنواره، مدیران و مسئولان بخش های مختلف انتخاب و معرفی می شوند و این فرصت چند ماهه برای برنامه ریزی مناسب جهت چاپ و توزیع به موقع کاتالوگ وجود دارد.

شاید یکی از دلایلی که چاپ کاتالوگ جشنواره تئاتر فجر را با تأخیر مواجه می کند، تغییر در جدول اجراهای جشنواره تا روزها و حتی دقایق پایانی مانده به برگزاری آن است.

در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز قرار است کاتالوگ جشنواره به تقلید از دوره های گذشته، با تأخیر چاپ و منتشر شود.

مهدی رضاخانی در تاریخ دوم آبان سال جاری از سوی فرهاد مهندس پور دبیر سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر به عنوان مدیر هنری این دوره از جشنواره انتخاب و معرفی شد.

وی که فرصتی بیش از ۲ ماه برای برنامه ریزی جهت آماده سازی و توزیع کاتالوگ جشنواره سی و ششم در اختیار داشته است، درباره وضعیت کاتالوگ این دوره از جشنواره و زمان توزیع آن به خبرنگار مهر گفت: کاتالوگ سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر برای روز اول جشنواره آماده نمی شود زیرا پیام هایی که باید برای درج در کاتالوگ داشته باشیم، هنوز به دست مان نرسیده است.

رضاخانی اظهار کرد: عناصر مختلفی مسبب تأخیر در آماده سازی و چاپ کاتالوگ جشنواره بودند و به این ترتیب کاتالوگ جشنواره سی و ششم در روز سوم یا چهارم جشنواره آماده می شود.

به گفته مدیر هنری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، کاتالوگ به ۲ زبان فارسی و انگلیسی منتشر خواهد شد.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا