خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دیدار با آنگولا و پایان اردوی اتریش

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین روز حضورش در اردوی اتریش به مصاف تیم ملی آنگولا خواهد رفت.
به گزارش خبرگزاری فارس، این دیدار در روز جمعه و از ساعت 17 به وقت تهران برگزار می‌شود و تیم ملی ایران بعد از این بازی ملی‌پوشان ایران، کشور اتریش را به سمت تهران ترک خواهند کرد. 
تیم ملی ایران در اردوی 18 روزه در دو کمپ اتریش علاوه بر پیگیری تمرینات خود به منظور آماده سازی برای حضور در جام جهانی 2014 برزیل، دو دیدار تدارکاتی را نیز در این اردو مقابل تیم‌های ملی بلاروس و مونته‌نگرو برگزار کرد. 
در دیدار نخست با بلاروس به دلیل اینکه لژیونرها دیر به اردوی اتریش اضافه شدند، کی‌روش بیشتر به بازیکنان داخلی میدان داد اما با گذشت چند روز از تمرینات و تکمیل لیست 28 نفره، کادرفنی تیم ملی ترجیح داد تا ترکیب اصلی خود را مقابل مونته‌نگرو رو کند، هرچند که رو کردن ترکیب اصلی چندان برای تیم ملی خوش یمن نبود و باعث شد تا دو بازیکن تیم ملی از جمله هاشم بیک‌زاده و سیدجلال حسینی با مصدومیت مواجه شوند که البته شدت مصدومیت بیک‌زاده به مراتب بیشتر از حسینی بوده و حتی امکان از دست دادن جام جهانی نیز برای این بازیکن وجود دارد. 
تیم ملی ایران در آخرین دیدار خود در اردوی اتریش در صورتی که با ترکیب دیدار با مونته‌نگرو به میدان برود، به نظر می‌رسد دو هفته زودتر از برگزاری اولین دیدار تیم ملی در جام جهانی با نیجریه از حالا شاهد ترکیب اصلی شاگردان کی‌روش در جام جهانی باشیم.
*یک برد و یک تساوی برای ایران در کارنامه دیدار با آنگولا
تیم ملی کشورمان بیش از این دو بار مقابل تیم ملی آنگولا به میدان رفته که بی شک خاطره‌انگیز ترین و حساس‌ترین دیدار دو تیم برمی گردد به جام جهانی 2006 آلمان.
در مرحله مقدماتی جام جهانی 2006 آلمان در حالی که کار دو تیم در جام جهانی به پایان رسیده، در یک دیدار تشریفاتی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در این دیدار سهراب بختیاری زاده در دقیقه 76 برای تیم ملی گلزنی کرد تا پاسخ گل دقیقه 60 آمادو فلاویو را بدهد. به این ترتیب سومین دیدار تیم ملی ایران در جام جهانی آلمان با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در دیگر دیداری که بین ایران و آنگولا برگزار شد، دو تیم در دیداری دوستانه در قطر به مصاف هم رفتند که این مسابقه با برتری یک بر صفر به سود ایران با تک گل جواد نکونام در دقیقه 90 به پایان رسید.
آنگولا تیم 94 لیست فیفا و 24 قاره آفریقا در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل در گروه دهم این رقابت‌ها با تیم‌های ملی سنگال، اوگاندا و لیبریا هم گروه بود که در نهایت با یک برد، 4 تساوی و یک شکست و کسب 7 امتیاز از رسیدن به جام جهانی باز ماند. از این گروه سنگال با 12 امتیاز به دور بعدی صعود کرد.
اما در رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا 2013 این تیم در گروه اول یکی از ضعیف‌ترین تیم‌ها بود و در این گروه با یک امتیاز به عنوان قعرنشین به کار خود پایان داد.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا