خرید تور تابستان ایران بوم گردی

سرگالش بعد از 113 روز آزاد شد

ارسلان رسولی عمارلویی معروف به سرگالش، نویسنده و خبرنگار پیشکسوت مازندرانی که از سوی دادگاهی در تنکابن به دلیل بازنشر یکی از اظهارات مهدی نصیری مدیر مسول سابق کیهان در کانال تلگرامی خود، به ۶ ماه حبس تعزیری محکوم شده بود با پذیرش اعاده دادرسی‌اش از سوی دیوان عالی کشور از زندان آزاد شد.

آقای عمارلویی درگفت‌گو با انصاف نیوز گفت: متأسفانه در مدت 113روز حبسی که تا به امروز کشیده ام، هیچیک از خبرگزاری های دولتی ایرنا، فارس، مهر و روزنامه هایی که از بعد از انقلاب با آنها همکاری داشته ام حاضر نشدند حرف مرا بشنوند و یا نگاهی به مستندات این حکم کنند در حالی که در گزارش اخیری که برای یکی از خبرگزاریها ارسال کردم بعد از حذف نام و عکس گفتگو گزارش در خبرگزاری منتشر شد.

«سرگالش» ادامه داد: هرچند حکم حبس من از سوی رسانه های آمریکا و دیگر نهادهای حقوق بشری غرب بازتاب داشته است و تلفن هایی برای مصاحبه با من شده است ولی می خواستم حرف من از جانب رسانه های داخلی منعکس می شد.

عمارلویی علاوه بر کار خبری هفت کتاب از جمله: قیام – دانش آموز تنبل – مناجات سرگالش – بازگشت از قیامت و معلم مدرسه را وارد بازار نشر کرده است و کتاب من خبرنگارم او در دست چاپ است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا