خرید تور تابستان ایران بوم گردی

گرانترین بازیکنان لیگ برتر در کدام تیم هستند؟

گرانترین و باارزشترین بازیکنان لیگ برتر از کدام تیم هستند؟

به گزارش وب‌سایت نود، محرومیت مهدی طارمی به پایان رسید اما دیگر از طارمی خبری نیست که بخواهیم منتظر بازگشت او به پرسپولیس باشیم. این بازیکن با مبلغی بیش از دو میلیارد تومان راهی قطر شد تا هم خودش بالاخره لژیونر شود و هم به پرسپولیس سود مالی برساند. طارمی توانست با این مبلغ راهی قطر شده و پولی از انتقالش به پرسپولیس برسد اما او این ارزش و قیمت‌گذاری را هم از بازی در پرسپولیس بدست آورد. موفقیت پرسپولیس در فصل‌های اخیر باعث شده تا قیمت و ارزش بازیکنان این تیم صعود چشم‌گیری داشته باشد. در میان ۸ بازیکن باارزش لیگ برتر ایران در ترانسفر مارکت، ۷ بازیکن از پرسپولیس حضور دارند و فقط امید ابراهیمی از استقلال در این لیست حاضر است. یک نماینده از استقلال و مهاجم ذوب‌آهن هم در رده نهم و دهم هستند.

علیرضا بیرانوند، وحید امیری و امید ابراهیمی سه بازیکنی هستند که با قیمت ۱،۲ میلیون یورو در رده‌های اول قرار دارند. نکته ابراهیمی این است که او در سال اخیر بدون فراز و فرود بوده اما نسبت به سال ۲۰۱۶ افت قیمت داشته است. بیرانوند اما نسبت به سال ۲۰۱۷ ، ۰،۲ میلیون یورو و وحید امیری هم همین مبلغ افزایش قیمت داشته‌اند.

مسلمان، کامیابی‌نیا، انصاری، منشا و علیپور هم با یک میلیون یورو ارزش در رده‌های بعدی ایستاده‌اند. بیشترین پیشرفت را در میان این بازیکنان علیپور داشته که از ۵۰۰ هزار یورو قیمتش دوبرابر شده است و کامیابی‌نیا و منشا هم نسبت به سال ۲۰۱۷ بدون پیشرفت بوده‌اند.

نورافکن از استقلال و رشید مظاهری از ذوب‌آهن هم با ۹۰۰ هزار یورو در رده‌های بعدی قرار دارند. پرسپولیس در میان بازیکنان ۸۰۰ هزار یورویی هم یک نماینده به نام شجاع خلیل‌زاده دارد. براساس این لیست، پرسپولیس در حال حاضر باارزشترین تیم لیگ است و علاوه بر طارمی، می‌تواند پس از پایان محرومیتش روی درآمد فروش دیگر بازیکنان به باشگاه‌های خارجی هم حساب باز کند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا