خرید تور تابستان ایران بوم گردی

احمد خاتمی: فضای مجازی سگ هار است

سیداحمد خاتمی، سخنران اصولگرا که از چند ماه پیش در توییتر عضویت دارد، گفت: فضای مجازی که تريبون بيگانگان است، سگ هار است و اگر اي1ن سگ هار رها شود دوباره گاز خواهد گرفت و مسوولان بايد در اين عرصه مراقب باشند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاري صدا و سيما، حجت الاسلام سيد احمد خاتمي سخنگوی هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری پس از پايان سومين نشست هیات ریيسه مجلس خبرگان با کميسيون هاي داخلي اين مجلس در جمع خبرنگاران گفت: در اين جلسه علاوه بر هيات ریيسه مجلس خبرگان، روساي کميسيون ها هم حضور داشتند و درباره مسائلي که در کميسيون ها مطرح است بحث و گفتگو شد.

وي با بيان اين اينکه در اين نشست در دو محور گفتگو شد خاطر نشان کرد: محور اول گزارشي از مقدمات تشکيل هيات انديشه ورز بود، ما کارگروه هايي تشکيل داديم و در اين کارگروه ها کار مي شود و تاکنون بيش از 13 جلسه در اين زمينه تشکيل شده است.

سخنگوي هیات ربيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: هيات انديشه ورز در اجلاس عمومي مجلس خبرگان رهبري و با حضور 88 نفر از اعضاي اين مجلس در اسفند ماه انتخاب خواهند شد و بعد از اينکه آيين نامه ها و راهکارها نوشته شد فعاليتشان را آغاز خواهند کرد.

حجت الاسلام خاتمي افزود: مساله ديگر در خصوص مجلس خبرگان بود که پيرامون دو موضوع مطرح شد يکي مشکلات و اعتراضات مردم که بعضاً? اعتراضات به حق بود و مجلس خبرگان به عنوان نمايندگان اين مردم خود را موظف به پيگيري اين مطالبات حق مي داند و مسئله دومي که مطرح شد اين اغتشاشات بود که قطعا ضد انقلاب سوار بر اين موج شد و بايد با تدبير کاري کرد که ديگر اين حادثه اتفاق نيفتد.

وي با بيان اينکه در اين جلسه از همه کساني که در رفع اين غائله تلاش کردند به ويژه نيروي انتظامي تقدير شد گفت: براي آينده هم هشدار داده شد مراقب باشند که اصلا شيطنت هاي دشمنان شکل نگيرد.

حجت الاسلام خاتمي تصريح کرد: من به عنوان سخنگوي هيات رئيسه نمي توانم از اين نکته غلفت کنم که همه اعضاي جلسه از فضاي مجازي نگران بودند.

وي افزود: اعضاي مجلس خبرگان رهبري به صراحت اعلام کردند که فرماندهي اين اغتشاشات دست فتنه گران فضاي مجازي بود.

سخنگوي هیئت رئيسه مجلس خبرگان رهبري گفت: فضاي مجازي سالم ، مطلوب و مورد علاقه است اما فضاي مجازي که تريبون بيگانگان است، سگ هار است و اگر اين سگ هار رها شود دوباره گاز خواهد گرفت و مسئولان بايد در اين عرصه مراقب باشند.

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بزرگواران!
    اگر فکرمی کنید که هرچه گفتید؛ دیگران دربست بپذیرند، دوران این حرف ها گذشته است! تریبون های یکطرفه یی که با امنیت پشت آن ها بایستید و مثل این متن از لفظ های این چنینی استفاده کنید، فرصت بیکرانی نخواهد بود.
    شما بیشتر نگران خودتان هستید تا این مردم! چراکه فضای مجازی حرفه های نادرستتان را مثل بومرنگ به خودتان برمی گرداندو چشم ها به شما برنمی گردد! دیروز حجاب خانم ها، امروز معیشت و الان فضای مجازی، چرا نمی گویید حرف ها و انگ هاو سخنان و کارکرد دینی تان مردم را آزرده ساخته و مثل آقای محقق داماد از مردم عذرخواهی نمی کنید، بابت قصورهایتان! تازه! او مثل شما تریبون و مسوولیت نداشته و به عنوان یک مبلغ و دانشگاهی متاسف است و این همه کلمات افاضه گونه بارِ ملت نمی کند.
    صداوسیمایی که در اختیار آحاد مردم باید باشد، یکسویه در اختیار گرفته اید، انحصارگونه و این همه بودجه و دستگاه تبلیغی و تریبون و رورنامه و افسران گرم! و نرم و سخت افزار و نرم افزار.در حالی که چند کشور دیکتاتور صداو سیمایی انحصاری دارند! واقعاً! شرم آور است! دست از سراین مردمِ فداکار و باگذشت بردارید! هم لباس های شما و همفکرانتان حاضر شدند کشور را به درگیری بکشانند، به بهانه معیشت، که شمایی که از آن مردرفته حمایت کردید و باید پاسخگو باشید و الان نگران زندگیشان شدید، تا یک دولت برآمده از مردم را ساقط کنید؛ به دلیل این که با شما همفکر نیست!
    چه قدر نقد و انتقاد و پرسشگری و سوال به روحیه ی شما نمی خورد!

    2
    1
  2. سلام
    آقا سید
    پاسبان کوچه لیلی است این
    یا سگ اصحاب کهف است اینچنین
    که فقط سارقین و مال دار ها و مال خور ها و بابک ها و ..میگیره و برای دزدان بیت المال و حقوق نجومی ها و نون به نرخ روز خور ها پارس میکنه
    چرا برای … پارس نمی کنه
    خوب شما هم به همون راه برو کاریت نداره مگر داستان اون عارفی که هر روز از گذری در شیراز رد میشد نشنیدی که سگ بهش کاری نداشت تا روزی که اون عاف خطا کرد و سگ هم اون روز میخواس پاچه عارف بگیره و..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا