خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نامه‌ی احمدی نژاد به رهبری: ورود کنید

«محمود احمدی نژاد» رییس جمهوری سابق اصولگرا، که خود و چند نفر از اطرافیانش پرونده‌هایی در حال رسیدگی دارند، در نامه‌ای به تاریخ یک ماه پیش که امروز در کانال او منتشر شده، از رهبری خواسته است تا «حضرتعالی ورود کنید و با برخورد قاطع از اجحاف و ظلم جلوگیری و از مظلومین احقاق حق فرمایید».

به گزارش انصاف نیوز، نامه به این شکل شروع شده است:

«بسم الله الرحمن الرحیم. حضرت آیت الله خامنه‌ای «مد ظله العالی»، رهبری معظم انقلاب اسلامی. با سلام و تحیت و آرزوی دوام سلامتی جنابعالی. حضرتعالی بیش از همگان مستحضرید که اینجانب و همکارانم، پاکدست، خادم به مردم و کشور و عمیقاً مؤمن و پایبند به ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب و اسلام عزیز بوده‌ایم و زندگی ما شفاف و وقف این امور بوده است. از وضع مردم و فشارهای کم سابقه اقتصادی، روحی و سیاسی که بر آنان می‌رود و اینکه دشمنان قسم خورده به اجرای برنامه براندازی امیدوار و جری شده‌اند، به خوبی آگاهی دارید».

احمدی نژاد بعد از این ادعاهای مثبت درباره‌ی خود و تیم دولتش، درباره‌ی برادران لاریجانی نیز ادعاهایی منفی مطرح کرده است.

او که دولتش از سوی بسیاری از تحلیلگران و مسوولان، به بی کفایتی و کارنامه‌ی منفی در حوزه‌های مختلف متهم است، در ادامه‌ی نامه نوشته است: «علی القاعده باید از وضع زندگی و خانواده آنان گزارش‌های لازم به عرض جنابعالی رسیده باشد. از عمق کینه و دشمنی آنان نسبت به ما و اینکه بر خلاف تمام موازین و قوانین، دائماً از عبارات توهین‌آمیز و مجرمانه علیه ما استفاده می‌کنند و اصرار بر تخریب و حذف ما دارند، اطلاع دارید. استحضار دارید که سران صهیونیسم بین الملل و استعمار پیر از مواضع و اقدامات دولت اینجانب در صیانت از حقوق ملت و پافشاری بر استقلال و پیشرفت ایران عزیز، تا چه اندازه عصبانی‌اند و بارها آشکارا خواهان تخریب وجهه و نابودی ما شده‌اند. وزیر خارجه انگلیس در سفر اخیرش به ایران، توصیه‌هایی به برخی از افراد داشته است که امیدوارم اطلاعات مربوطه به حضرتعالی انتقال داده شده باشد. می‌خواهند به هر ترتیب قلم و زبان یاران اینجانب را بشکنند و ما را حذف نمایند».

احمدی نژاد که در اواخر دولتش خط قرمز خود را نیروهای نزدیک به خود اعلام کرده بود، ادعاهای عجیبی را درباره‌ی پرونده‌ی بقایی مطرح کرد: «مستحضرید که جناب آقای بقایی کاملاً بی گناه است تا جایی که شخصاً دستور رهایی ایشان از زندان ۷.۵ ماهه انفرادی و ناجوانمردانه و در شرایط سخت را صادر فرمودید. اگر جناب آقای حمید بقایی معاون اجرایی رییس جمهور در آن دوره، خواسته نامشروع و ضدمردمی و ناجوانمردانه آنان برای متهم کردن همکارانش را می‌پذیرفت چه می‌شد؟ خبر دارید که می‌خواستند در خفا آقای بقایی را محکوم و با تبلیغات گسترده، دیگر دوستانم و سپس خود اینجانب را محکوم و از صحنه سیاسی حذف نمایند؟ آشکارا چنین پیدا است که امروز هم به دنبال اجرای همان نقشه هستند».

او برخورد قضایی با بقایی را همراهی با «خواست دشمنان برای تخریب چهره دولت دهم» خوانده و نوشته که یک نسخه از حکم‌های محکومیت حمید بقایی و علی اکبر جوانفکر – مشاور خود – را پیوست نامه کرده و گفته است که اتهامات آنها «عناوینی از اقدامات مالی- قانونی معمول و جاری»، «تبانی»، «عدم پذیرش مأمور سازمان بازرسی کل کشور»، «داشتن رسیور ماهواره»، «وجود شوکر مستعمل در منزل» و «تحویل و تصرف در ارز یک نهاد انقلابی» بوده است.

احمدی نژاد با ادعای اینکه «این اقدام یک پروژه و محصول توافق سه قوه برای تخریب دولت قبل و برای حذف ما است» و «برای فرزندان انقلاب پرونده سازی کرده‌اند و دشمنان را از هر مستندی برای محکومیت جمهوری اسلامی بی نیاز کرده‌اند»، در پایان نوشته است: «از تصدیع مجدد پوزش می‌طلبم و دوام سلامتی و توفیقات حضرتعالی را تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) آرزومندم».

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. عجب! خدا رحمت کند مرحوم هاشمی را! چه صبری داشت!؟
    چه عنوانی به او و دیگران چون جاسوس، خوش رقصی برای دشمن و …!!؟

    6
    1
  2. دیگه ازاحمدی نژادیست هاگذشت برای حرف هاش هیچکس ارزش قایل نیست!لذابرای احمدی نژاد کسی تره هم پاک نمی کند!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا