خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آخرین وضعیت پروازهای تهران را اینجا بخوانید

در شرایطی که فرودگاه امام خمینی (ره) خبر از سرگیری پروازهای این فرودگاه را می‌دهد، فرودگاه مهرآباد اعلام کرده که دید افقی در این فرودگاه بار دیگر کاهش یافته است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعات ارایه شده از فرودگاه مهرآباد در حال حاضر سطح دید افقی خلبانان در این فرودگاه به حدود 400 متر کاهش پیدا کرده، اما همچنان پروازها برقرار است.

با توجه به دشوار شدن شرایط جوی، این فرودگاه اعلام کرده که خلبانان از انجام هرگونه پروازی در این شرایط استقبال نمی‌کنند، اما در صورت تایید ایمنی همچنان پرواز امکان‌پذیر است.

در حال حاضر پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) نیز با بازگشایی باند این فرودگاه از سرگرفته شده‌ است، اما برنامه‌ی دقیق آنها براساس تاخیرهایی که در ساعات گذشته رخ داده نهایی می‌شود.

مسوولان هر دو فرودگاه از مسافران خواسته‌اند قبل از عزیمت به فرودگاه بطور دقیق شرایط زمان پرواز خود را ارزیابی کنند.

در همین حال سرپرست روبط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) از اسکان بیش از  یکهزار و 800 مسافر در این فرودگاه خبر داد.

علی کاشانی حیدری در خصوص آخرین وضعیت فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) پس از لغو پروازهای این فرودگاه توضیح داد: در ابتدای بارش برف که از شب گذشته آغاز شد حدود ۳۰ پرواز بدلیل وضعیت جوی آب و هوا  ابطال شد، در همین راستا ما مسافران این پروازها را در هتل‌ها و مکان‌های اقامتی خود مانند نمازخانه‌ها اسکان دادیم.

او گفت: پس از لغو پروازها حدود هزار و ۸۰۰ مسافر را اسکان دادیم و در بین مسافران بیش از ۷۰۰ تخته پتو توزیع کردیم.

مدیر روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان این که کترینگ‌های پروازی، آب معدنی و غذا بین مسافران توزیع کرده‌اند، خاطرنشان کرد: در حال حاضر سطوح پروازی و سطوح دسترسی جاده‌های مواصلاتی فرودگاه امام خمینی (ره) باز است، اما سایر خطوط جاده‌های دسترسی مانند اتوبان قم و ساوه در حال حاضر امکان بازگشایی ندارد.

کاشانی با ابراز این که در حال حاضر شرکت‌های هواپیمایی در حال پاسخگویی به مردم هستند، گفت: با توجه به این که تعداد مسافران، استقبال کنندگان و مراجعان بیش از ۳ هزار نفر در فرودگاه امام (ره) هستند و بعضا هم دچار استرسند و می‌خواهند جلوی کانترهای پرواز خود بایستند تا در خصوص آخرین وضعیت پروازی خود آگاه باشند به همین جهت ما در کنار کانترها، سالن‌ها و هرجایی که امکان پذیرایی وجود دارد، برای مردم موکت به جهت استراحت انداخته‌ایم.

او از نظارت جدی بر غرف فرودگاه امام (ره) خبر داد و گفت: خوشبختانه ما تا به این لحظه گزارشی از گرانفروشی در غرفه‌ها نداشته‌ایم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

  1. به گرانفروشی ماهان تیر در شرایط لغو پروازها بپردازید. تا کنون دو شب است پروازهای بندر تهران ماهان کنسل می شود ‌ و هر بار به صورت تصاعدی بلیت شب بعدی گرانت فروخته می شود. این ظلم به مردم گرفتار تا کجا ادامه دارد؟!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا