خرید تور تابستان ایران بوم گردی

بازگشت «چکامه چمن ماه» به ایران

پس از انتشار خبر بازگشت رابعه اسکویی، بازیگر سینما که چند سالی را برای بازی در شبکه‌ی جم، در خارج کشور به سر می‌برد، حالا خبر رسیده که «چکامه چمن ماه» هم که موقعیتی مشابه داشت به کشور بازگشته است.

به گزارش انصاف نیوز، در ابتدای انتشار خبر مهاجرت چکامه چمن ماه، عکس‌های بی حجاب او سر و صدای زیادی کرده بود.

در چند سال اخیر تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون برای بازی در شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان به خارج مهاجرت کرده‌اند.

بازگشت کارگردان GEM به ایران

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. برگشتن که چی بگن؟اصلا چی دارن ک بگن!!!!
    وقتی میرفتن که خوب به به و چه چه میکردن
    همین رابعه چقد بد و بیراه ب ملت گفت الان دیگه دم از مردم و وطن میزنه.
    امیدوارم اینا سیاه بازی شون نباشه
    واقعا متاسفم واس همچین بازیگرایی…

    35
    27
    1. مگه کشور مال توئه یک بار رفتند چون فکر کردند زندگیشون بهتر میشه حالا هم برگشتند بجای دخالت در کار و زندگی مردم سر بکار خودت باشه نمی دونم مسلمانی ، یهودی ،مسیحی ،کافر ولی هرچی هستی در تمام دین ها گفته درکار دیگران کنکاش نکن اگرم کافری انسانیت شرط می‌کنه اگر اینم نیستی که هیچ

      36
      16
    2. خب این مخدرات تصور وذهنیت مثبت افراطی ای داشتند تا خلاف انرا مشاهده کردند حالاهم پشیمانند اشکالی دارد؟من درعجبم از انصاف نیوز که تصویر این خانم را بدون اجازه اش بی حجاب نشان داده است.

      12
      11
  2. خب در این بحران بیکاری کسی کاری را جایی گرفته و درامدی داشته حالا هم کار تمام شده به خونش برگشته، حالا یه عده زمین و زمان را می دوزند به هم که حالا رفت آمد ایشان چه ضایعاتی برای انقلاب داشته و امثالهم بی شک اگر بخش هنر مان در رونق می بود که حرفه ای ها آن درامدی داشته باشند جای دیگری نمی روند. اینهمه فضای اتهام سازی راه نیندازید

    18
    9

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا