خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستور رییس جمهور برای تقدیر از معلم فداکار مریوانی

ˈحسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران از استاندار کردستان خواست از محمدعلی محمدیان معلم دلسوز مریوانی که در همدردی با دانش آموز سرطانی خود، موهای سرش را تراشیده بود، قدردانی کند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از ایرنا، استاندار کردستان در این مورد گفت: رییس جمهوری همچنین در این تماس دستور داده اند تا وضعیت این دانش آموز مریوانی و خانواده وی نیز به نحو مطلوبی رسیدگی شود.

عبدالمحمد زاهدی افزود: بنا به دستور ویژه رییس جمهوری، مشخصات و آدرس دانش آموز بیمار مریوانی به نام ماهان رحیمی در اختیار نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته تا در اسرع وقت وضعیت درمان وی در بیمارستان رازی تهران پیگیری شده و مشکلات خانواده این کودک برطرف شود.

به گفته وی قرار است امشب دکتر روحانی با خانواده این دانش آموز مریوانی تماس گرفته و مشکلات احتمالی درمان و همچنین وضعیت بیماری وی را جویا شود.

ˈمحمد علی محمدیان، معلم پایه دوم دبستان شیخ شلتوت مریوان است که به منظور همدردی با دانش آموز سرطانی خود که به علت عوارض ناشی از مصرف دارو و شیمی درمانی دچار ریزش موی سر شده بود، موهای سرش را تراشید.

خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز سنندج پیشتر در گزارشی با عنوان  موهایی که به خاطر انسانیت تراشیده شد به انعکاس این رویداد بشردوستانه پرداخت که بازتاب زیادی در جامعه داشته است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا