خرید تور تابستان ایران بوم گردی

محمدعلی طاهری: وکیلم طباطبایی است

وکیل محمدعلی طاهری از تغییر نکردن وضعیت این پرونده نسبت به دو هفته گذشته خبر داد و گفت من در تمام جلسات دادگاه بوده‌ام و نپذیرفتن من به عنوان وکیل در آخرین جلسه غیر قانونی است. من پرونده‌ی دیگری دارم که به دلیل مشابه یک سال در دادگاه مانده است.

سیدمحمود علیزاده طباطبایی در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز درباره‌ی پرونده‌ی طاهری گفت: من از اول در تمام جلسات دادسرا و دادگاه پذیرفته شده بودم. الان هم اعلام کردم که این کارشان غیر قانونی است.

این وکیل دادگستری ادامه داد: «تبصره ماده 48 می‌گوید که در پرونده‌های امنیتی در مرحله‌ی دادسرا وکلایی که مورد تأیید رییس قوه هستند، پذیرفته می‌شوند. اولاً پرونده امنیتی نیست و این پرونده از مرحله‌ی دادسرا گذشته و در مرحله دادگاه است.»

وی همچنین درباره‌ی شکایت برای پذیرفته نشدن وکالت گفت: من تا الان از هیچ بازجویی شکایت نکرده‌ام. از طرفی رییس قوه قضاییه هم تا حالا لیستی ارائه نکرده که وکلای مورد تأیید مشخص شود.

محمود علیزاده طباطبایی درباره‌ی تغییرات پرونده گفت: پرونده‌ی محمدعلی طاهری هیچ تغییری نکرده است. قاضی من را به عنوان وکیل نپذیرفت و آقای طاهری هم گفت که بدون وکیلم در دادگاه حاضر نمی‌شوم.

وکیل طاهری درباره‌ی ادامه‌ی روند پرونده گفت: قاضی پرونده منتظر است که آقای طاهری وکیل جدید معرفی کند و او هم گفته است که وکیل دیگری غیر از آقای طباطبایی معرفی نمی‌کنم. من پرونده‌ی دیگری دارم که آن را یک سال نگه داشته‌اند و متهم در زندان است و هیچ اقدامی نمی‌کنند. انتظار داریم که مسوولان دستگاه قضایی از این رویه‌ها جلوگیری کنند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا