خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دستگیری 15 شکارچی غیرمجاز در جغتای خراسان رضوی

روزنامه خراسان رضوی به نقل از ایرنا نوشت: «رئیس اداره حفاظت محیط‌ زیست جغتای گفت: ۱۵ متخلف شکار، حمل و نگهداری سلاح و مهمات غیرمجاز در قالب پنج گروه در دو ماه گذشته در زیستگاه‌های این شهرستان دستگیر شدند. عباسعلی خسروی اظهار کرد: این متخلفان شکار غیرمجاز در طرحی شبانه روزی و پایش مناطق از سوی یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جغتای در راستای پیشگیری و برخورد با تخلفات شکار و صید غیرمجاز شناسایی و دستگیر شده اند.

او بیان کرد: از این متخلفان علاوه بر کشف پنج قبضه سلاح شکاری گلوله زنی و مهمات، ادوات شکار و صید، اجزای لاشه یک راس قوچ وحشی، یک راس میش وحشی، دو راس آهو کشف شده و سه دستگاه موتورسیکلت آنان که در امر شکار مورد استفاده قرار گرفته بود، توقیف شده است. خسروی گفت: همچنین با رصد شبکه های اجتماعی به منظور پیشگیری از تخلفات حوزه شکار و صید، طبق قانون انتشار محتوای مجرمانه جرم در فضای مجازی، دو فقره پرونده تخلف نیز با همکاری پلیس فتا تشکیل شده است.

گفتنی است، زیستگاه های شهرستان جغتای از تنوع جانوری منحصر به‌ فردی برخوردار است و به عنوان زیستگاه مهم گونه های ارزشمند نظیر پلنگ، یوزپلنگ، قوچ و میش وحشی و آهو به شمار می رود.»
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا