خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پایان توقیف ده‌ساله‌ی «سرزمین کهن» کمال تبریزی

«پایان توقیف ده‌ساله‌ی «سرزمین کهن» کمال تبریزی» خبری بود که در ساعات اخیر در رسانه‌ها منتشر شده است. بنا بر این خبرها سرزمین کهن با نام سرزمین مادری در تلوبیون پخش خواهد شد.

تسنیم نوشت:

«پخش آنلاین رایگان مجموعه نمایشی «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی، نویسندگی علیرضا طالب‌زاده و تهیه‌کنندگی محمد مسعود و با بازی شهاب حسینی، جواد عزتی و بسیاری از بازیگران مطرح کشور، از چهارشنبه 5 مهر 1402، به صورت دو قسمت در هفته (چهارشنبه‌ها) از تلوبیون آغاز می‌شود.

این سریال، پیش از این با عنوان «سرزمین کهن» برای پخش از تلویزیون تولید شد اما بعد از چهار قسمت، پخش آن متوقف شد. حالا با انجام برخی اصلاحات در اسامی، بعد از 10 سال با عنوان «سرزمین مادری» برای انتشار آماده شده و از روز چهارشنبه به صورت آنلاین در تلوبیون پخش خواهد شد.

«سرزمین مادری» مجموعه‌ای تاریخی است که به شکلی متفاوت به وقایع سیاسی ایران از دهه بیست تا پیروزی انقلاب اسلامی می‌پردازد و از پربازیگرترین سریال‌های تلویزیون محسوب می‌شود.

در این سریال شهاب حسینی، جواد عزتی، بابک حمیدیان، الهام حمیدی، امیر آقایی، مهدی شادمان، نیکی کریمی، محمدرضا فروتن، محسن تنابنده، پژمان بازغی، شبنم قلی‌خانی، ثریا قاسمی، مرحوم پرویز پورحسینی، حسین محجوب، فرهاد قائمیان، هنگامه قاضیانی، حسن پورشیرازی، جعفر دهقان، فرشته صدرعرفایی، علیرضا خمسه، میترا حجار، رضا کیانیان، هومن سیدی، سام درخشانی، سعید راد، لیلا زارع، مهران رجبی، ترلان پروانه، ارسلان قاسمی، پریوش نظریه، حسین مهری، محمود بنفشه‌خواه، کوروش سلیمانی، شهرام قائدی، امیرحسین آرمان، مرحوم حسین محب‌اهری، مهرداد ضیایی، صالح میرزاآقایی، رضا بنفشه‌خواه و ده‌ها بازیگر مطرح دیگر ایفای نقش کرده‌اند»

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا