خرید تور تابستان ایران بوم گردی

50 درصد پروازهای امروز فرودگاه امام انجام شد

به گفته‌ی مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام(ره)، پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه پیگیری می‌شود و از ظهر روز دوشنبه تا این ساعت روز سه‌شنبه، 57 پرواز خروجی و 50 پرواز ورودی از مقاصد مختلف بین‌المللی انجام شده است.

علی کاشانی حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار انصاف نیوز با اشاره به این که «پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی امام(ره) از ساعت 11 آغاز شده است»، گفت: بر این اساس طبق برنامه‌‌ی زمان‌بندی‌شده از این ساعت تا کنون که ساعت 19:30 است، 43 پرواز خروجی و 40 پرواز ورودی انجام شده است.

او افزود: البته از زمان آغاز پروازها طی امروز تا کنون، پروازهای خروجی باید 83 و ورودی 80 پرواز می‌بود که بدلیل شرایط بوجود آمده حدود 50 درصد پروازها انجام شده است.

کاشانی حیدری در پاسخ به این که «برخی تصاویر منتشر شده در فضای مجازی از بلاتکلیفی و سرگردانی تعداد زیادی از مسافران در فرودگاه حکایت دارد، آیا آماری در اختیار دارید؟»، گفت: مسافر بلاتکلیف نداریم، اما متأسفانه نبود اطلاع‌رسانی مناسب و بموقع شرکت‌های هواپیمایی موجب شده که مسافران برنامه‌ی زمان‌بندی جدید را اطلاع نداشته باشند.

مدیر روابط عمومی فرودگاه بین‌المللی امام(ره) در عین حال خاطرنشان کرد: بار دیگر به شرکت‌های هواپیمایی تذکر دادیم که برنامه‌ی پروازهایشان را به مسافران اعلام و امروز هم با بازدید رییس سازمان هواپیمایی کشوری مصوب شد که شرکت‌ها باید مسافران را نسبت به برنامه‌ی زمان‌بندی‌ و حقوق مسافران مطلع کنند و تمهیدات لازم را بیندیشند و ما هم به عنوان فرودگاه، بسترهای پروازی و فرودگاهی را برای نشست و برخاست آماده کرده‌ایم.

او پیش‌بینی کرد که با مساعدت مسوولان، شرایط پروازها هر چه سریعتر طی روزهای آتی به حالت عادی بازگردد؛ ضمن این که خود را برای شرایط جوی بعدی و برفی که هواشناسی اعلام کرده، آماده کرده و تدابیر لازم را اتخاذ کرده‌ایم.

کاشانی حیدری همچنین درباره‌ی پروازهای ابطال شده‌ی استانبول – تهران و تفلیس – تهران نیز اعلام کرد: پروازهای برخی شرکت‌ها آغاز شده و تعدادی هم در ساعات آتی انجام می‌شود.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا