خرید تور تابستان ایران بوم گردی

علی مطهری: نامه کروبی دلسوزانه است

علی مطهری در جمع خبرنگاران پارلمانی، به سوالی درباره نامه کروبی به رهبری، گفت: باید تاثیر مثبت داده باشد، چون در واقع ایشان کل حرف ها و اعتقادات خود را در نامه بیان کرده است، اگر از حصر خارج شود، بالاخره صحبتی بیش از این ندارد و به هرحال انتقاد هم آزاد است.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از خبرگزاری مجلس، خانه ملت، نایب رییس مجلس تاکید کرد: به نظر من نامه کروبی به اصطلاح دلسوزانه و برای اصلاح امور بوده و باید به رفع حصر کمک کند.

وی با بیان اینکه از این نظر که در نهایت آقای کروبی همه اعتقادات خود را بیان کرده و اگر بیرون بیاید هم همین ها را می گوید، اتفاق خوبی بود، گفت: اگر حصر رفع شود صحبت بیشتری ندارد اما باید به نامه و حرف ها توجه شود، این نشانه آزادی است و هر کسی می تواند حرف های خود را بزند.

این نماینده مجلس با اشاره به بخش هایی از این نامه که به موضوع انتخابات در سال 84 پرداخته بود، بیان داشت: افرادی که در آن زمان مسئول بودند باید پاسخگو باشند، در کل ربطی به مجلس ندارد، کسانی که متهم شده اند باید جواب بدهند تا مردم حرف ها را بشنوند.

نامه‌ی سرگشاده‌ی کروبی به رهبری

چند واکنش به نامه‌ی کروبی به رهبری

آقای کروبی! شما نخواستید واقعیات را ببینید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. بله و دعوت به عذرخواهی است از ملت بابت آنچه روا داشتید ،آقای مطهری این جنبه را ببین که اگر نبینی واقعا معلوم نیست فازت چیه…

  2. درود بر فرزند خلف استاد شهيد مطهرى . مشخص است كه مال حرام از گلويش پائين نرفته. خدا نگهدارش

    4
    3

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا