خرید تور تابستان ایران بوم گردی

جلیلی از «فتنه» جدید می‌گوید: «جنبش زرد»!

،سعید جلیلی  در نشست هم‌اندیشی فعالان فرهنگی اسلامشهر که در سالن اجتماعات اداره اوقاف این شهرستان برگزار شد، حاضر شد و گفت: یکی از مهمترین موضوعات، انجام هر کاری در وقت خود است و خیلی اوقات اگر کاری را در زمان خود انجام ندهیم، آن کار اثر لازم را نخواهد داشت.

به گزارش ایسنا، این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از موانع اصلی انجام وظایف، درگیر شدن به حواشی و مسایل فرعی است و باید مواظب بود تا صدای بازار مسگرها مانع شنیده شدن صدای حقیقت نشود. نیروهای انقلابی نیز زمانی می‌توانند به خوبی وظیفه خود را در زمان لازم انجام دهند که درگیر موضوعات فرعی نشده و مواظب باشند تا صدای حق در میان هیاهوهای کاذب گم نشود.

وی ادامه داد: هر گاه یک مساله کم اهمیت جنجالی شود، یعنی یک مساله پر اهمیت مورد غفلت قرار گرفته است و امروز انبوهی از موضوعات بی‌ارزش تولید و القا می‌شود تا موضوعات اصلی فراموش شود.

جلیلی اظهار کرد:اگر در سال 88 فتنه «جنبش سبز» ایجاد شد، امروز با فتنه «جنبش زرد» مواجه هستیم که باعث شده بسیاری از اولویت‌های اصلی و مسایل واقعی کشور به حاشیه رفته و جای آنها را مسایل فرعی و غیر ضرروی گرفته است و متاسفانه این مساله همه طیف‌ها را هم شامل می‌شود و تنها مربوط به یک جریان یا جناح خاص نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: امروز پمپاژ ناامیدی می‌کنند تا پیشرفتهای انقلاب دیده نشود و متاسفانه همین «جنبش زرد» نیز پیاده نظام و مکمل القای فضای یاس و ناامیدی است.

وی افزود: امروز در بازدید از یک مجموعه کشاورزی دیدم یک جوان ایرانی با تلاش‌های علمی فراوان و اختراع، توانسته مانع واردات برخی اقلام کشاورزی به داخل کشور شود. ولی این موضوعات در رسانه‌ها ضریب لازم را پیدا نمی‌کند؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: امروز بسیاری از کارهای مثبت و امیدوار کننده در رسانه‌ها یا اصلا منعکس نمی‌شود یا به خوبی به گوش مردم نمی‌رسد چون «جنبش زرد» بر همه غلبه کرده است.

جلیلی در ادامه با تاکید بر اینکه نگاه انقلاب اسلامی و رهبری انقلاب «تمدن سازی» است، گفت: برای رسیدن به این نقطه باید همه نیروهای انقلابی «حرکت جبهه ای» انجام دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا