خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پخش زنده بازی جذاب و حساس چلسی – منچستر سیتی | لیگ جزیره 23-24 ساعت 20:00 یکشنبه 21 آبان | پپ: چلسی این فصل قهرمان خواهد شد! | مربیان دو تیم به جای کری خواندن ترجیح دادند که هندوانه زیر بغل هم بگذارند!

گواردیولا در حالی گفته است که چلسی قهرمان این فصل خواهد شد که این مدعی همیشگی اکنون در رده 11 ام لیگ برتر انگلیس قرار دارد.مربی چلسی هم برای او پپسی باز کرده و می گوید که سیتیزن ها قوی ترین تیم جهان هستند. منچستر سیتی با یک بازی کمتر از آرسنال با امتیاز برابر صدر نشین لیگ جزیره است. پخش زنده بازی جذاب و حساس بین آبی ها و سیتیزن ها را به صورت رایگان در لینک زیر ساعت 8 شب تماشا کنید.

https://www.aparatsport.com/m/qr0c68c25117BFD

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، معتقد است که چلسی به زودی در بین مدعیان اصلی قهرمانی لیگ برتر قرار خواهد گرفت.

پیش‌بینی پپ: چلسی به زودی قهرمان خواهد شد

به گزارش “ورزش سه”، منچسترسیتی یکشنبه شب در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس باید در ورزشگاه استمفوردبریج روبروی چلسی قرار بگیرد. 

آنها با پیروزی پر گل هفته گذشته برابر بورنموث و شکست تاتنهام برابر چلسی موفق شدند بار دیگر با یک امتیاز اختلاف صدرنشین جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر انگلیس شوند و حالا امیدوار هستند که با پیروزی برابر چلسی بتوانند این جایگاه را حفظ کنند. 

گواردیولا دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

1950782

بازی با چلسی: آنها در حال تبدیل شدن به تیمی بهتر و باشگاهی جدید با بازیکنان جدید هستند. دیر یا زود به مدعی اصلی قهرمانی بدل خواهند شد و کیفیت لازم و کافی برای چنین جایگاهی را در تمامی ابعاد دارند. 

ارائه بازی بهتر نسبت به سال گذشته: نمی‌دانم. این تیم فصل گذشته واقعا خوب بازی کرد و همین‌طور فصل پیش از آن هم خوب بودیم. من قصد ندارم عملکرد تیمم در سال‌های قبل را دست‌کم بگیرم، اما باید تاکید کردم که ثبات و شرایط خوب روانی به خوبی در سیتی مشهود است. 

جان استونز: او مصدوم است و برای بازی برابر چلسی آماده نیست. باید شرایطش را پس از وقفه دیدارهای ملی بررسی کنیم. نمی‌دانم که به بازی لیورپول می‌رسد یا نه. زوج او در کنار رودری یکی از دلایل کلیدی موفقیت ما بود، اما این فصل نتوانستیم زیاد از این ترکیب استفاده کنیم.

پالمر و استرلینگ: واقعا برای پالمر خوشحال هستم. یکی از دلایل جدایی او این بود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد و حالا به آن رسیده است. به او تبریک می‌گویم چون واقعا خوب بازی می‌کند. استرلینگ هم عالی است. او به روزهای اوجش برگشته است. عملکرد او در سال‌های ابتدایی حضور من در سیتی واقعا برای ما مهم بود. 

دی بروینه: نمی‌دانم. دو روز پیش با او حرف زدم و احساس خوبی داشت، اما با ما تمرین نمی‌کند و زیاد نمی‌دود. فکر می‌کنم بهتر است که فشار زیادی روی این مصدومیت‌ها نیاوریم. وقتی احساسش خوب باشد و دکترها هم مطمئن باشند، قدم بعدی را برخواهیم داشت. نباید زیاد برای بازگشت عجله کرد. او مصدومیت سخت و جراحی داشته و باید قدم به قدم پیش برود.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل منچسترسیتی اعلام کرد تیم حریف از برتری قابل توجهی برخوردار است.

پوچتینو: سیتی بهترین تیم جهان است

به گزارش “ورزش سه”، چلسی در بازی هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس روز یکشنبه از منچسترسیتی میزبانی خواهد کرد.

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، در نشست خبری پیش از این بازی شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

او در این نشست از عملکرد باشگاه سیتی تمجید کرد و همچنین درمورد جنجال‌های این هفته‌های VAR در لیگ برتر انگلیس صحبت کرد.

او درمورد چالش‌های رویارویی با منچسترسیتی چیست و خاطرات این بازی گفت: “همه چیز از زمانی شروع شد که او [پپ] در بارسلونا بود، من در اسپانیول بازی می‌کردم، این موضوع را خاص می‌کند. و من فکر می‌کنم این بازی خاص‌تر است زیرا او یکی از بهترین‌ها یا بهترین مربی جهان است. همیشه بازی در برابر او و تیمی که او مربی آن است یک چالش است. به خوبی می‌دانیم که کادر مربیگری آن‌ها هم شگفت انگیز است. همیشه این یک چالش فوق العاده بوده و رویارویی با تیمی، باشگاهی که پپ را دارد، لذت بخش است. به این دلیل خاص است، نه؟ خاطرات خیلی زیادی وجود دارد، برخی خاطرات خوب، برخی نه چندان خوب. مایه خوشحالی است و دیدار با او در بازی‌ای مانند چلسی-سیتی در روز یکشنبه واقعاً خوب خواهد بود.

1952295

بولت سرشاخهغیبت رحیم استرلینگ در لیست تیم ملی انگلیس؟

صحبت کردن در این باره سخت است، زیرا نمی‌خواهم چیزی برخلاف این تصمیم بگویم. زیرا گرت ساوت‌گیت همکار من است و مطمئناً باید به تصمیم او احترام بگذارید. تنها چیزی که می‌توانم بگویم، رحیم است، نه تنها رحیم، همه بازیکنان انگلیس امیدوارند که در تیم ملی باشند. بله، گاهی اوقات آن‌ها احساس ناامیدی می‌کنند، زیرا آن‌ها در لیست نیستند، اما تنها راه برای تغییر وضعیت این است که سخت برای باشگاه خود کار کنید و نشان دهید که شما شایسته حضور در آنجا هستید.

بولت سرشاخهآیا منچسترسیتی بهترین تیم اروپاست؟

برای من سیتی بهترین تیم، بهترین کادر مربیگری و بهترین مربی است. ما باید از آن‌ها تمجید کنیم، باید حقیقت را بگوییم، سیتی بهترین یا یکی از بهترین تیم‌های جهان است. تمامی کارها را درست انجام می‌دهند. این یک چالش خواهد بود، می‌خواهیم با آن‌ها رقابت کنیم، فکر می‌کنم تلاش می‌کنیم و بهترین رقابت را انجام می‌دهیم و چیزی که می‌خواهیم سه امتیاز است، برد برای ما اهمیت دارد.

بولت سرشاخهکریستوفر انکونکو چطور است؟

ما صحبت‌هایی داشتیم و او به من گفت: “سرمربی، می‌خواهم برای بعد از فیفادی، در بازی نیوکسل باشم.” دیروز از او پرسیدم و او گفت “خب…” و من گفتم “تو دروغ می‌گویی” و او جواب داد که “نه، نه من آماده‌ام”. او نزدیک است و واقعاً خوب کار می‌کند. از عملکرد او بسیار خوشحالیم و بسیار حرفه‌ای است.  

1952296

بولت سرشاخهبا VAR چه کار می‌کنی؟

قضاوت برای من سخت است، زیرا نمی‌دانم آنگه پوستکوگلو کجاست، چپ یا راست یا وسط و میکل آرتتا در مورد یک عمل صحبت می‌کند، اما شاید افراد مختلف نظرات متفاوتی داشته باشند. فکر می‌کنم دوشنبه همه تصمیمات واضح بود. اگر به عقب برگردیم و بعد از بازی تاتنهام – لیورپول به حرف یورگن کلوپ گوش دهیم، بعد از اینکه آن‌ها گلی را که قانونی بود رد کردند، شکایت طبیعی است. شاید طبیعی باشد که وقتی آرتتا معتقد است توپ بیرون است یا خطا شده، عصبانی باشید. سخت است، مهم‌ترین چیز این است که باید شفاف باشیم، نمی‌توانیم با VAR به عقب برگردیم. این سیستم اینجاست و ما اکنون باید سعی کنیم به بهترین شکل از آن استفاده کنیم زیرا فناوری وجود دارد. ما نمی‌توانیم به عقب برگردیم. قبول دارم که میکل یا کلوپ می‌توانند شکایت کنند یا آنگه می‌تواند چیز دیگری بگوید یا پپ یا همین‌طور ما. همیشه باید خودمان را توجیه کنیم و از باشگاه و منافع خود دفاع کنیم. طبیعی است. همیشه راهی را که به نفع خودمان است انجام می‌دهیم، اما وقتی تصمیمی علیه ماست، شاید انتقاد نکنیم، اما بگوییم عادلانه نبوده است.

۵ نکته از ۵ مسابقه مهم هفته جدید لیگ برتر / بازی حساس منچسترسیتی در خانه چلسی

۵ نکته از ۵ مسابقه مهم هفته جدید لیگ برتر / بازی حساس منچسترسیتی در خانه چلسی

چلسی این فصل مقابل هیچ یک از تیم‌های بزرگ انگلیس بازنده نبوده.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، هفته دوازدهم رقابت‌های فصل جاری لیگ برتر انگلیس شنبه با مصاف تاتنهام و ولورهمپتون در ورزشگاه مولینیو آغاز می‌شود. آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان برنلی خواهد بود و منچستریونایتد در اولدترافورد به استقبال لوتون تاون می‌رود. روز یکشنبه لیورپول از برنتفورد پذیرایی خواهد کرد؛ پیش از آنکه در مهم‌ترین مسابقه هفته، ۲ تیم چلسی و منچسترسیتی به مصاف هم بروند. تا پیش از آغاز هفته جدید، منچسترسیتی با ۲۷ امتیاز صدرنشین است و تیم‌های تاتنهام (۲۶)، لیورپول (۲۴) و آرسنال (۲۴) در جایگاه‌های بعدی قرار گرفته‌اند. استون ویلا (۲۰) در ادامه روند فوق‌العاده خود با وجود شکست مقابل ناتینگام همچنان در جایگاه پنجم قرار دارد. منچستریونایتد (۱۸) و چلسی (۱۵) رده‌های هشتم و دهم را تا به اینجای کار در اختیار گرفته‌اند. در جدول گلزنان ارلینگ هالند با ۱۱ گل صدرنشین است و سون هیونگ مین و محمد صلاح با ۸ گل رده دوم را در اختیار دارند.

داوسون به دنبال مهار سون

صف‌آرایی هوانگ هی چان و سون هیونگ مین باعث شده رسانه‌های شرق آسیا رقابت ولوز و تاتنهام را دربی کره‌ای‌ها نامگذاری کنند. رقابت و نبرد رویاروی اصلی اما احتمالاً بین سون و کریگ داوسون خواهد بود. این مدافع ۳۳ ساله ۶ هفته پیش با عملکرد کم‌نظیر خود آتش همیشه افروخته ارلینگ هالند را مهار کرد تا گرگ‌ها به یک پیروزی شیرین مقابل قهرمان اروپا دست پیدا کنند. آلن شیرر در توصیف «نمایش بی‌نقص» او گفته بود: «تمام موضوع به تمرکز و توجه برمی‌گردد.» داوسون و همراهانش در خط دفاع ولورهمپتون، توتی گومز و مکس کیلمن، باید برای مهار سون با تمام قوا به زمین بیایند. ولورهمپتون از ساعت ۱۶:۰۰ روز شنبه در ورزشگاه مولینیو میزبان تاتنهام هاتسپر خواهد بود.

مهاجم گلزن، حلقه گمشده آرسنال

اعتراضات شدید میکل آرتتا به موضوع داوری بعد از شکست مقابل نیوکاسل یونایتد و بیانیه رسمی باشگاه در مورد تصمیمات VAR از صحنه‌های کمتر دیده شده فوتبال انگلیس در سال‌های اخیر بود. مشکل اصلی آرسنال اما نه مشکلات داوری بلکه شاید نبود یک مهاجم گلزن و بی‌رحم در نوک خط حمله باشد. اعتماد سرمربی اسپانیایی به ادی انکتیا همچنان ادامه دارد؛ مهاجم سختکوشی که گهگاه، مانند روز هت‌تریک مقابل شفیلدیونایتد، عملکرد قابل توجهی از خود نشان می‌دهد اما تیزدندانی او در خط حمله دائمی نیست و نمی‌تواند به اندازه گابریل ژسوس در فشار روی دفاع حریف انرژی بگذارد.

آرسنال در پنجره تابستانی نقل و انتقالات امسال هزینه سنگینی برای خرید کای هاورتس متحمل شد. عملکرد او در جمع توپچی‌ها تا به اینجای کار تفاوت چندانی با نمایش‌هایش در تیم بیمار فصل گذشته چلسی نداشته است. مسابقه وسط هفته مقابل سویا در هفته چهارم دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به وضوح نشان داد لئاندرو تروسار به مراتب بهتر از هاورتس توانایی بازی در جایگاه مهاجم کاذب را دارد و آرسنال باید بودجه نقل و انتقالاتی‌اش را جای بهتری خرج کند. مهاجم درجه یک، این روزها کمتر پیدا می‌شود اما شایعاتی در مورد انتقال ایوان تونی در زمستان به گوش می‌رسد. مهاجم قدرتمند و توانای برنتفورد بعد از گذراندن محرومیت ۸ ماهه، به تعبیر خودش، مانند هیولا بازخواهد گشت و البته خرید ستاره مطرح برنتفورد برای آرسنال اصلاً ارزان نخواهد بود. آرسنال از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه امارات میزبان شاگردان ونسان کمپانی در برنلی خواهد بود.

یونایتد نیازمند پیروزی مقتدرانه

مسابقه چهارشنبه شب مقابل کپنهاگن در ورزشگاه پارکن بار دیگر قابلیت از هم پاشیدن منچستریونایتد را در رقابت‌های این فصل نشان داد. اخراج مارکوس راشفورد در روند عجیب مسابقه به شدت اثرگذار بود اما فارغ از منصفانه بودن یا نبودن تصمیم داور، شکنندگی منچستریونایتد، باریکه امیدی برای لوتون تاون ایجاد خواهد کرد؛ ‌تیمی که هفته گذشته تا یک قدمی پیروزی غیرمنتظره مقابل لیورپول هم رفت اما گل دیرهنگام لوئیس دیاس منجر به رقم خوردن نتیجه مساوی شد. یونایتد یا می‌برد یا تن هاخ تا نزدیکی درهای خروج از باشگاه خواهد رسید.

مسابقه مقابل کپنهاگن می‌توانست دومین پیروزی مقتدرانه یونایتد در کل فصل، بعد از برتری مقابل کریستال پالاس در جام اتحادیه باشد اما نشد و حالا سرمربی هلندی یک فرصت مناسب برای به دست آوردن یک پیروزی روحیه‌بخش خانگی در آستانه آغاز تعطیلات ملی به دست آورده است. منچستر یونایتد از ساعت ۱۸:۳۰ روز شنبه در ورزشگاه اولدترافورد میزبان لوتون تاون خواهد بود.

یک گام مهم تا تکمیل نسخه دوم لیورپول

مشخص است عمق در خط میانی مهم‌ترین دغدغه یورگن کلوپ طی یک سال گذشته بوده و عملکرد سرخ‌ها طی بازی‌های اخیر نشان داد جنبه دفاعی خط میانی هنوز نیاز به کار بیشتر دارد. توانایی الکسیس مک‌الیستر در پاس‌کاری به ایجاد فضای مناسب برای حمله در میانه‌های زمین منجر می‌شود اما هفته گذشته و در مصاف با لوتون تاون دیدیم  کم‌هوشیاری دفاعی‌ و سرعت اندک او روی ضدحمله تند و تیز لوتون، چگونه زمینه‌ساز گل اول بازی توسط تاهیت چونگ شد. فابینیو و جوردن هندرسون به مراتب در دفاع کارسازتر از هافبک ۲۴ ساله آرژانتینی بودند. کورتیس جونز با گذراندن محرومیت حاصل از دریافت کارت قرمز در مصاف غم‌انگیز مقابل تاتنهام به ترکیب برگشته و گزینه‌های بیشتری برای تغییرات جدید در خط میانی وجود دارد. لیورپول پنج‌شنبه شب در مصاف با تولوز فرانسه با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد. دومین شکست فصل تأثیر چندانی در روند صعود تیم به مرحله حذفی لیگ اروپا نخواهد داشت اما بار دیگر آشفتگی‌های گاه و بیگاه دفاعی را در تیم کلوپ به رخ کشید. لیورپول از ساعت ۱۷:۳۰ روز یکشنبه در ورزشگاه آنفیلد پذیرای برنتفورد خواهد بود.

تقابل جیمز و دوکو در مهم‌ترین بازی هفته

چلسی با وجود بهبود فنی مختصر نسبت به فصل گذشته، همچنان کارهای زیادی برای انجام دارد. هرچقدر نتایج این فصل شیرها برای هواداران غم‌انگیز بوده، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در برابر تیم‌های بزرگ مشکل‌ساز ظاهر شده‌اند. تساوی بدون گل مقابل لیورپول در هفته نخست و تساوی ۲ بر ۲ مقابل آرسنال در جدالی که می‌توانست با پیروزی چلسی به پایان برسد، تمام ماجرا نبود و آنها هفته گذشته در خانه تاتنهام با ۴ گل به برتری رسیدند. البته این پیروزی به لطف اخراج ۲ بازیکن حریف به دست آمد اما چلسی با پیام هشدار به استقبال منچسترسیتی می‌آید؛ بخصوص که ریس جیمز هم به تازگی از بند مصدومیت برگشته. در تمام ۲ سال گذشته در حضور جیمز، عملکرد چلسی پیشرفت کرده؛ هرچند مصدومیت‌های متوالی مانع از حضور دائمی او بود. آخرین مصدومیت این مدافع راست کاربلد پایان پذیرفته و حضور او در ترکیب اصلی منجر به ۲ پیروزی متوالی مقابل بلکبرن و تاتنهام شد. جیمز البته در دقایق ابتدایی دربی در مقابل برنان جانسون شکننده نشان داد و حالا گواردیولا گزینه‌های خطرناک بیشتری در سمت راست در اختیار خواهد داشت؛ نه فقط جک گریلیش بلکه جرمی دوکو بعد از ثبت عملکرد خیره‌کننده‌ هفته گذشته گزینه اصلی حضور در ترکیب اصلی خواهد بود. دوکو به محض دریافت توپ پیش می‌تازد و ریس جیمز کار دشواری برای مهار او دارد. چلسی از ساعت ۲۰:۰۰ روز یکشنبه در ورزشگاه استمفورد بریج میزبان شاگردان پپ گواردیولا در تیم صدرنشین منچستر سیتی است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا