خرید تور تابستان ایران بوم گردی

هشدار عجیب انصار حزب الله: صف آرایی های فتنه 93 – 94

مسوول انصار حزب الله تبریز مدعی شد: امروز فتنه ای فراتر و همه جانبه در حال وقوع است و کودتای عظیم درحال وقوع می باشد. وقتی ما حرف های برخی از سردمداران جریان نفاق را می شنویم صف آرایی های فتنه 94 – 93 را به صورت نا محسوس تر مشاهده می کنیم.
به گزارش انصاف نیوز، چند وقت پیش نیز آیت الله جنتی، دبیر شورای نگهبان خبر داده بود: در 2 سال آینده مسائل مختلفی پیش می‌آید و ما باید بصیرت‌دهی کنیم که در آن زمان دچار مشکل نشویم.
به نظر می رسد این اظهارات، نشانه هایی از برنامه هایی در آینده است که باید منتظر آن بود.
در ادامه، گزارش سخنرانی این سخنرانی به نقل از عماریون می آید: روح الله بجانی، مسوول شورای هماهنگی حزب الله شمالغرب در جلسه حزب الله باسمنج با اشاره بر ترور آیت الله خامنه ای در سال 60 گفت: زمانی که این نظام اسلامی به وجود آمد هدفش به اهتزاز در آمدن پرچم اسلام و شیعه و مقدمه سازی قیام حضرت مهدی (عج) بود. دشمنان بنحوی  به این هدف واقفند و هدفشان ناکام ماندن این ملّت در این هدف بزرگ است که اگر قرار باشد امروز خورشید مکه طلوع کند تنها حکومتی که تمام قد در اختیارشان خواهد بود نظام جمهوری اسلامی است و ما برای یاری ایشان باید این پرچم را حفظ کنیم. دشمنان برای زمین زدن این پرچم در کنار جنگ های تحمیلی و… از روش ترور هم استفاده کرده اند. دشمنان برای ترور، هم از ترور مسلحانه استفاده می کردند و هم ترور شخصیتی و روانی. زمانی که شهید بهشتی به عنوان علمدار این حکومت در مقابل جریان نفاق ایستاد، ابتدا ایشان را ترور روانی کردند و تخریب کردند، سپس ترور مسلحانه کردند تا در جامعه این ترور را نوعی خدمت تلقی کند. آنان وجود مبارک حضرت امام خامنه ای را ترور کردند و ایشان به لطف خدا سالم ماند تا این پرچم را حفظ کند.
بجانی با اشاره به آنچه «وجود پر برکت علامه مصباح یزدی» خواند، گفت: امروز علامه یزدی را هر روز بیشتر از دیروز تخریب می کنند و ترور روانی می کنند تا مردم از رجوع خود به این افراد پرهیز کنند و وقتی آنان با ترور مسلحانه به شهادت رسند ترور را نوعی نجات کشور القا کنند.
مسوول انصار حزب الله تبریز گفت: آنانی که دیروزبا بمب گذاری در مسجد ابوذر حضرت آقا را جانباز کردند امروز با تخریب حضرت آیت ا… سید مجتبی خامنه ای این شخصیت برجسته فقهی وفکری که نقطه ی قوت اردوگاه ولایت هستند، می خواهند نقطه ی قوت نظام را در افکار عمومی به عنوان نقطه ی ضعف القاء نمایند درحالی که هم موساد، هم سیا، هم ام آی سیکس و هم صد ها جریان دیگر دشمن این ترور را انجام می دهند و مردم برای مقابله با این ترورها باید بیشتر با این شخصیت های بزرگ آشنا شوند.
رئیس شورای هماهنگی حزب ا… شمالغرب گفت: امروز فتنه ای فراتر و همه جانبه در حال وقوع است و کودتای عظیم درحال وقوع می باشد. وقتی ما حرف های برخی از سردمداران جریان نفاق را می شنویم صف آرایی های فتنه 94 – 93 را به صورت نا محسوس تر مشاهده می کنیم. امروز آتشی زیر خاکستر در حال به وقوع رساندن آتشفشان سیاسی است که بسی خطرناک تر است چون با تردیدسازی جلو می آیند و با القای تردید بین یاران انقلاب کارهای خود را پیش می برند. جریان نفاق از اول اسلام بر پیکره اسلام ضربه زده اند و همگی با سلاح تردید و نفاق پیش رفته اند.
بجانی گفت: درهمه ی انقلاب ها جریان نفاق  با مرضی شدید انقلاب را با شکست مواجه می کند. جریان نفاقفی قُلوبِهِم مرضٌ فَزادَهُمُ اَللَّه مَرَضا زمانیکه مومنان و با انقلابیون برخورد می کنند می گویند ما با شماییم و زمانیکه شیاطین خود خلوت می کنند می گویند:ما انقلابیون را مسخره کرده ایم.
بجانی با اشاره به اصل 8 قانون اساسی گفت: اصل هشتم امر به معروف و نهی از منکر همان 2 فریضه واجب الهی است که مردم را مجاز می کند تا از دولت و سایر ملت انتقاد کنند و امر به معروف و نهی از منکر نمایند و با این مجوز قانونی نیازی به مجوز دیگر نیست ونیازی به شناسنامه نیست. ما در انتخابات برای دکتر جلیلی کارمی کردیم اما بعد از موفقیت آقای روحانی اولین مجموعه بودیم که تبریک گفتیم واولین مجموعه بودیم که از وی انتقاد کردیم.
ما در انتخابات 84 اولین مجموعه ای بودیم که برای انتخابات احمدی نژاد ستاد زدیم و سال 85 اولین مجموعه ای بودیم که منتقد دولت بودیم. ما انتقاد و حمایتمان بر اساس حب  و بغض جناحی نیست و امر به معروف و شرعی است . اینکه چون ما به روحانی رای نداده ایم تخریبش کنیم این نا انصافی است وچون به او رای داده ایم مطلقاً حامی او باشیم این اشتباه است وما این نوع وابستگی ها را شرک در ولایت می دانیم.
روح الله بجانی با اشاره به فرمایش رهبری در نماز جمعه 29 خرداد 88 گفت: این است که آقا فرمودند: من جسم ناقصی دارم  و به حضرت صاحب الزمان(عج) استغاثه می کردند این از صفت ما حزب الهی ها بود که غفلت کردیم وکار به اینجا کشید.
بجانی در پایان گفت: حزب الله به دنبال جنگ با نفاق است و در اولین مرحله ما بسیجی هستیم. انصار حزب الله و سایرتشکلهای همسو خاکریزی از بسیجیان دلسوز است. بسیجی بودن مهمترین هویت حزب الهی هاست.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا