خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیت‌الله نوری همدانی خطاب به قالیباف: پرونده شما خوب بوده، تبریک می‌گویم

از مراجع تقلید در دیدار شهردار سابق تهران گفت: پست و جایگاه مهم نیست بلکه ارائه خدمات مهم است باید در نظر داشته باشید خدمت به نظام، انقلاب و اسلام ارزش فراوانی دارد، پرونده شما خوب بوده و به شما در این زمینه تبریک می‌گوییم که سبب سعادت و پیشرفت شدید.

به گزارش انتخاب آیت‌الله حسین نوری‌همدانی ظهر امروز در دیدار محمدباقر قالیباف اظهار کرد: در این دنیا همه افراد آزمایش می‌شوند تا مشخص شود هر فردی از نظر عملکرد در چه جایگاهی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: خداوند عمل، اخلاق، ایمان، اعتقاد و باورهای درونی در طول زندگی را در نظر دارد و نسبت به باورها، اخلاق و اعتقاد انسان آگاه است.

این مرجع تقلید عنوان کرد: انسان باید به بررسی بپردازد که چه اندازه در این آزمون موفق بوده است. خداوند پیشامدهایی به وجود می‌آورد تا مشخص شود انسان‌ها چه اندازه اخلاص دارند.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب گفت: با انقلاب جریانی به وجود آمد که اشخاص بهتر شناخته شوند؛ شما موفق از آزمون خارج شدید. پست و جایگاه مهم نیست بلکه ارائه خدمات مهم است. باید در نظر داشته باشید خدمت به نظام، انقلاب و اسلام ارزش فراوانی دارد و پرونده شما خوب بوده و به شما در این زمینه تبریک می‌گوییم که سبب سعادت و پیشرفت شدید.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. خب این نظر لطف آیت الله است و البته نافی و مانع روند و رای دادگاه جمهوری اسلامی نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا