خرید تور تابستان ایران بوم گردی

«آقای چمران؛ خیانت را کسانی کردند که سال‌ها رانت دادند»

حسن پورسیدآقایی، معاون حمل و نقل شهردار تهران، در خصوص طرح ترافیک گفت: از آقای چمران به عنوان فردی متدین انتظار می‌رفت تقوا به خرج دهند و لااقل بعد از سالها جور و جفا در حق شهروندان تهران، طلبکار نباشند. اگر ایشان واقعا معتقدند طرح ترافیک قبلی خوب بوده و طرح ترافیک جدید خیانت است، داوطلبانه از ما بخواهند که اعلام کنیم در دوره پیشین چند کارت شناور ۵ میلیون تومانی را به رایگان بین این و آن پخش کرده‌اند.
وی در گفت و گو با تسنیم افزود: خیانت را کسانی کردند که سالها رانت دادند و از جیب مردم برای خود یارگیری کردند. ایشان ادعا کرده که مردم از طرح قبلی راضی بوده‌اند. البته آنها که طرح ترافیک هدیه می‌گرفتند، باید هم راضی باشند. اما مردمی که برای ورود به محدوده باید روزانه ۴۰ هزار تومان می‌دادند چطور؟ آنها مردم نبودند؟ شما که از جیب شهرداری به هزاران نفر طرح ترافیک رایگان می‌دادید و سهمیه ها را ۴٢ درصد افزایش دادید و هزینه آن را از مردمی که طرح روزانه می‌خریدند می‌گرفتید دنبال کسب درآمد به هر قیمت بودید یا ما که این رقم را برای عموم مردم تا حدود نصف کاهش دادیم و در عوض محکم ایستادیم تا سهمیه‌داران سابق، بهای آسایش خود را از جیب سایر شهروندان نپردازند؟
پور سید آقایی تاکید کرد: شما که برای کسب درآمد بیشتر به شیشه اتوبوس‌ها هم رحم نکردید و همه‌جا را تبلیغات چسباندید به فکر درآمد بیشتر به هر قیمت بودید یا ما که با وجود ویرانه مالی به‌جا‌مانده از دوره جناب‌عالی به خاطر احترام به نظر اکثریت مردم تصمیم گرفتیم که این تبلیغات را حذف کنیم؟ جناب آقای چمران، شهر ما آنقدر مساله دارد که اگر شبانه‌روز هم برای حل مشکلات مردم تلاش کنیم، باز کافی نیست. اگر کمک نمی‌کنید، لااقل برای این مردم و نمایندگانشان در مدیریت شهر حاشیه‌سازی نکنید.
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا