خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شمقدری به من مجوز نداد!

نشست خبری فیلم «کامیون» به کارگردانی «کامبوزیا پرتوی» در جشنواره فیلم در پردیس سینمایی ملت برگزار شد. این اولین نشست خبری امروز بود که کامبوزیا پرتوی با اعلام این که «شمقدری» به من مجوز نداد، خبر ساز شد.

کامبوزیا پرتوی در پاسخ به سوال خیرنگار انصاف نیوز «قرار بود در فیلم شما از یک خواننده‌ی زن کرد خانم «آرون دوغان» استفاده شود، اما ایشان حضور نداشتند، دلیل خاصی داشت؟»، گفت: الان خواننده کرد داشتیم، اما خانم دوغان نشد. هم ایشان فرصت نداشت و هم من در آن حد پول نداشتم، در نتیجه یک خواننده‌ی کرد دیگر جایگزین شد که موحد بیشتر توضیح می‌دهد.

«موحد مولایی»، آهنگساز فیلم سینمایی «کامیون» نیز افزود: حالا چرا این همه مهم هست خواننده‌ی کرد زن حضور داشته باشد. ما با آقای پرتوی در حال مشورت بودیم و برای این فیلم یکسری آواهایی داشتیم که تصمیم گرقتیم برخی از آنها را برای فیلم انتخاب کنیم. ظاهرا خبر خیلی غلو شده منتشر شد و گفته شد که بعد از ورود بازیگرهای کرد ، حالا خواننده‌های کرد باید وارد شوند؛ نه این گونه نیست و معتقدم یک جایی باید این مساله را کنار بگذاریم. ما از صدای این خانم جاهایی در ابتدای فیلم یا جایی که صحنه‌ی بسیار دردناکی بود و نیاز به نواهایی داشتیم، استفاده کردیم. همچنین تیتراژ پایانی نیز یک ترانه‌ی فولکور است.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز ؛ پرتوی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید «چرا فیلمنامه شما چندین سال مجوز نگرفت؟»، گفت: فیلم‌نامه‌ی اثر، چندین سال پیش نوشته شده بود و چندین جایزه نیز برنده شد، اما من چند سال پیش در دوره‌ی آقای «شمقدری» اقدام کردم که مجوز ندادند و گفتند کارگردان عوض شود، مجوز می‌دهیم، وگرنه فیلم‌نامه مشکلی نداشت.

این کارگردان در پاسخ «محمود گبرلو» _مجری مراسم _ که با تاکید پرسید «پس مشکل با کارگردان اثر بوده است؟»، گفت: شمقدری به بنده مجوز نداد!

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا