خرید تور تابستان ایران بوم گردی

نشست خبری «جاده قدیم» حاشیه‌ساز شد

نشست خبری «جاده قدیم» در جشنواره‌ی فجر پر حاشیه شد. «منیژه حکمت» با انتقاد از روند بلیط فروشی جشنواره‌ در نشست خبری حاضر شد و اعلام کرد دیگر به سینماها نمی‌رود، او همچنین درباره‌ی انتقادات از فیلم نیز پاسخ داد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، «منیژه حکمت» – کارگردان فیلم سینمایی «جاده قدیم» – در ابتدای نشست خبری این فیلم با اشاره به این که «دیروز در سینماهای مردمی حضور داشته است»، گفت: در سینماهای آزادی و مگامال با عوامل حضور پیدا کردیم و به یک نتیجه رسیدم که با توجه به اتفاقاتی که رغم خورده، فقط می‌توانم بگویم که سناریوی این جشنواره از قبل نوشته شده است و در این جا اعلام می‌کنم که از مردم عزیز میهنم و تمام جوانانی که در صف می‌ایستند، عذرخواهی می‌کنم و متاسفانه همه‌ی بلیط ها به ارگان‌ها فروخته شده و سهمیه‌ی هر فیلم در سالن 400 نفری 6 تا 10 نفر است.

این کارگردان کهنه کار سینما ادامه داد: آقا جایزه‌ی مردمی مال شما، نوش جانتان! بچه‌ها و جوانان ما صبح تا شب در صف‌های سینماها می‌ایستند و بلیط بدست نمی‌آورند و به سانس فوق‌العاده یا بلیط هایی را بدست می‌آورند که کف باید بنشینند. این در شأن بچه‌های ما نیست که از صبح تا شب در صف می‌ایستند؛ به هر حال من در همین جا اعلام می‌کنم که من دیگر در سینماها حضور پیدا نمی‌کنم و عوامل می‌توانند لطف کنند و تشریف ببرند.

حکمت در پاسخ به خبرگزاری جشنواره که با انتقاد به صحبت‌های این کارگردان که گفته بود «سناریوی جشنواره مشخص است»، پرسید «شما چرا در جشنواره‌ای که سناریویش مشخص است، شرکت کردید؟»، گفت: آدم بعضی وقت‌ها اشتباه می‌کند و می‌تواند با صدای بلند بگوید که غلط کردم؛ من این تجربه را نداشتم و دیروز به این واقعیت رسیدم.

وی ادامه داد: برای چه باید دو سالن سینمایی که فیلم من را اکران می‌کند، تنها 10 بلیط داشته باشد، این بلیط ها به کجا رفته است، برای رأی گیری! بگویید به ما اصلاً مشکلی نداریم 40 سال است این رأی‌ها و جایزه‌ها داده شده است، چه اشکالی دارد باز هم بدهید، اما مردم را در سرما نگاه ندارید.

این صحبت‌های منیژه حکمت، دست‌های خبرنگاران حاضر در نشست را به همراه داشت که وی در پاسخ به «گبرلو » – مجری – که پرسید «آیا می‌توانید این را اثبات کنید»، گفت: من دیروز سینما آزادی و مگامال حضور داشتم و میهمان داشتم و شاهدهای من و بلیط هایم نیز هستند و این خیلی روشن است. فیلم و عکس هم گرفته‌ام، بفرمایند منتشر می‌کنم.

منیژه حکمت در قسمتی دیگر از نشست خبری این فیلم نیز در واکنش به پرسشی که «شما دوست دارید کارهایتان ممیزی‌هایی داشته باشد و بتوانید بعداً از این حواشی بهره‌برداری کنید؟»، گفت: چه کسی این حرف را زده است؟ خودش جواب دهد.

این کارگردان با گفتن این که «ما کت داشتیم و دکمه‌اش را پیدا کردیم» نسبت به انتقاد خبرنگاری که گفت «شما در این فیلم یک دکمه داشتید و آن را به کت تبدیل کردید»، واکنش نشان داد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا