خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کروبی و «گذشته‌ی خوب، با حال بد!»

«احسان بابایی» در یادداشتی تلگرامی با عنوان «گذشته‌ی خوب، با حال بد!» درباره‌ی نامه‌ی اخیر کروبی نوشت:

✅ در نامه آقای کروبی به رهبر انقلاب به مواردی از گذشته و حال اشاره شد که خلاصه‌اش این می‌شود که ما در گذشته خیلی خوب بودیم، شما آمدید، حال ما خراب شد!

✅ کروبی در نامه هیچ توضیحی نمی ‌دهد که در گذشته طبق چه اصول و منطقی عمل می‌شده که قبلا حالشان خوب بوده و از آن اصول کدام یک تغییر کرده که حالشان را خراب کرده؟! اصول رفتاری اگر برقرار باشد، ولی افراد تغییر کنند، چه جای اعتراض است؟ از این جهت نامه آقای کروبی، منطق ندارد.

✅ نامه کروبی،این شخصیت با سابقه، آورده‌ای برای نسل جوان انقلاب ندارد؛ می‌توانست داشته باشد اما لازمه‌اش گذشتن از گذشته و مواجهه‌ای واقع بینانه با زمان حال است و این شجاعتی می‌خواهد از جنسی غیر از شجاعتی که در آقای کروبی سراغ داریم. قرار نیست گذشته را و داشته‌ها و دستاوردها را انکار کنیم، اما بالاخره اشتباهاتی هم بوده، رویکردهای غلطی هم بوده؛ برای جبران و اصلاح مسیر پیموده شده قبل از هر چیز باید از روی گذشته‌ی خود عبور کنیم نه از کنار آن؛ گاهی حال، استمرار گذشته است.

نامه‌ی سرگشاده‌ی کروبی به رهبری

چند واکنش به نامه‌ی کروبی به رهبری

آقای کروبی! شما نخواستید واقعیات را ببینید

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. از طنزهای تلخ روزگار است که حاکمیت در بازی با واژه ها و تفسیر به رای و مصادره به مطلوب دست سوفسطائیان را بسته است چگونه است که در نظارت استصوابی شورای نگهبان میزان حال قبلی است ولی برای نقره داغ کردن و به لجن کشیدن شخصیت دیگران حال فعلی ملاک است حال قبلی محلی از اعراب ندارد.حنای شما دیگر با لفاظی متاسفانه رنگی ندارد و عقلا دیگر باورتان ندارند.چرا همیشه در برخورد با مسائل با استاندارد دوگانه رخورد میکنید.

    11
  2. بابا جون احسان ! اون كسيكه قراره منطق كروبى را بفهمه تو نيستى پسر خوب ! قبيله شما اگر قرار به فهميدن بود همون سال ٨٨ منطق كروبى را مى فهميد. الآن هم به خودتون فشار بيخودى نياريد فعلاً توى شوك هستيد هر وقت حالتون جا اومد ايشالا…..

  3. کاسه داغ تر از شدن یعنی همین ، کروبی خوب یا بد نامه به رهبری معظم انقلاب نوشته وبه بعضی از نکات اشاره ای نموده که خودش برای آـن دلایلی دارد و اشاره نموده آماده است در دادگاهی پای حرفهایش بایستد وفلان ، لازم ما سینه چاک کنیم و عوض رهبری جواب بدهیم. بارها رهبری گفته اند که بهتر از همه می توانیم حرف مان را بزنیم (قریب به ضمون) لازم دیگران خود را جای رهبری بگذارند و در مقام پاسخگویی برآیند. بنابراین آقای کروبی از بنیانگذاران این انقلاب هستند دلشان بیشتر از نوکسیه ها و تازه به دوران رسیده ها به آینده نظام می سوزد . اگر رهبری معظم انقلاب صلاح بدانند جوابشان را خواهد گفت . جامعه را به تنش کشیدن امروز هیچ شانیتی ندارد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا