خرید تور تابستان ایران بوم گردی

پای «ژن خوب» به جشنواره‌ی فیلم فجر هم باز شد

پیمان معادی: ما هیچ وقت تهیه‌کننده عوض نکردیم

روزبه توکلی – انصاف نیوز: در دومین نشست خبری روز دوم جشنواره‌ی فیلم فجر، عوامل فیلم «بمب، یک عاشقانه» در جمع خبرنگاران حضور پیدا کردند. «پیمان معادی» گفت: هیچ وقت تهیه‌کننده عوض نکردیم.

پیمان معادی در پاسخ به این که «گفته بودید نام فیلم را بنا به مصلحت تغییر دادم»، گفت: خیر، من هیچ وقت در هیچ جایی نگفتم که اسم فیلم را بنا به مصلحت تغییر دادم، این نام را به دلخواه خودم تغییر دادم و از این بابت خیلی هم خوشحال هستم. این اسم در آمریکا به من پیشنهاد شد و برخی دوستان در آمریکا که این فیلم را دیدند، پیشنهاد دادند که اسم فیلم را بگذاریم «بمب، یک عاشقانه» و من هم به این نام فکر کردم و با مشورتی که با دوستان داشتم، تصمیم گرفتم نام فیلم را تغییر دهم. هیچ فشاری برای تغییر نام فیلم من نبود.

این کارگردان درباره‌ی علت تغییر تهیه‌کننده از «مانی حقیقی» به «احسان رسول اف» نیز چنین پاسخ داد: از ابتدا تهیه‌کننده‌ی ما، آقای رسول اف بود. من یک روز با فیلمنامه نزد آقای رسول اف رفتم و گفتم که من می‌خواهم این فیلم‌نامه را بسازیم که احسان بیشتر توضیح می‌دهد.

«احسان رسول اف»، تهیه‌کننده این فیلم سینمایی نیز افزود: فکر می‌کنم اسفند پارسال بود که پیمان با فیلم‎نامه بمب پیش من آمد و با هم گپ زدیم و من خیلی فیلم‌نامه را دوست داشتم و مانند همه‌ی فیلم‌های دیگر کار را شروع کردیم. آن زمان شرایطی حاکم بود و به هر حال ما فکر کردیم که شاید پیش تولید و تولید کار عقب بیفتد. پیمان به خاطر دوستی و رفاقت قدیمی با مانی حقیقی، این موضوع را پیشنهاد کرد و خواهش کردیم که ایشان در آن مرحله به ما کمک کند تا پروانه‌ی ساخت گرفته شود و فیلم بتواند تولیدش را آغاز کند تا بعدها این تغییر در زمان مناسبش انجام بگیرد؛ این کلیت ماجرا بود و همه چیز به همین شفافیت است.

در ادامه، پیمان معادی افزود: حقیقتاً از مانی حقیقی ممنونم، چون اگر نبود شاید این پروژه در میانه‌ی راه به مشکل می‌خورد. مانی خیلی رفاقت کرد و گفت اسم من را بدهید و زمانی که مشکلاتتان حل شد، اسم را تغییر می‌دهیم. به همین سادگی بود و ما هیچ وقت تهیه‌کننده عوض نکردیم.

رسول اف در پاسخ به این پرسش که «پدر شما از چهره‌های مشهور بانکی کشور هست و با توجه به مطرح شدن پدیده‌ی «ژن خوب»، آیا او نیز خودش را ژن خوب می‌داند»، گفت: من شیرازی هستم و پدرم نیز شیرازی هست. متاسفانه ژن ما از نوع معیوب است، چون از هفت روز هفته، بیست و چهار ساعتش کار می‌کنیم، قطعاً ژن خیلی خرابی دارم.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا