خرید تور تابستان ایران بوم گردی

کرباسچی: به سازمان ملی جوانان نیازی نیست

غلامحسین کرباسچی درباره‌ی برنامه‌ی احیای «سازمان ملی جوانان» گفت: برای حمایت نباید سازمان‌های دولتی ایجاد شود و مشکلات جوانان و زنان اینگونه حل نمی‌شود، مشکلات آن‌ها از طریق سیاست‌های دولت حل خواهند شد و نیازی به سازمان ملی جوانان نیست.

دبیر کل حزب کارگزاران سازندگی در گفت و گو با خبرنگار انصاف نیوز در این باره و همچنین ادامه‌ی فعالیت ورزش در قالب وزارتخانه گفت: اگر برای رفع مشکلات، سیاست گذاری درستی انجام شود حتی وجود وزارت ورزش و جوانان نیز لزومی ندارد. به طور کلی ورزش یک عمل حاکمیتی نیست و به دولت ربطی ندارد.

کرباسچی افزود: حتی ورزشگاه‌ها به نظر ما نباید دولتی باشند و باید به بخش خصوصی سپرده شود. سازمان جوانان باید نهاد غیردولتی باشد. دولت برای حمایت از قشر خاصی باید سیاست‌های لازم را وضع کند. نباید برای هرکدام از آنها سازمانی دولتی ایجاد کند و عده‌ای را استخدام کند. نمی‌دانم سازمان جوانان برای چیست و دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد؟

به گزارش انصاف نیوز، در حالی که دیگر کشورها از جمله چین و آمریکا، برترین کشورهای موفق در اقتصاد و نیز مدال آورتررین در المپیک، وزارت‌خانه های متولی ورزش و جوانان ندارند مسوولان ایرانی پیگیر گسترش وزرات ورزش و جوانان فعلی از جمله احیای سازمان ملی جوانان هستند؛ اتفاقی که در شرایط بد اقتصادی امروز کشور، احتمالاً هزینه‌های دولت را افزایش دهد.

فایزه هاشمی: ایجاد سازمان جوانان موازی کاری است

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام،
    حتمآ تعدادی از اقوام و فامیل – نیاز به تآسیس چند تا اداره و نهاد برای ریاست و مدیریت و ردیف بودجه دارند !

  2. ان شا الله که بودجه شون محقق‌بشه فامیلها‌ سر کار برن
    افراد ۸۰ ساله برای جوانان نمیتوانند تصمیم بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا