خرید تور تابستان ایران بوم گردی

دو برابر شدن مدیران زن در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی با تاکید بر سیاست دولت و وزارت ارتباطات بر شایسته سالاری گفت: وزارت ارتباطات در دولت تدبیر و امید، ارتقای افراد شایسته صرف نظر از مسایل جنسیتی را دنبال می کند.

به گزارش انصاف نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهدی راسخ، با تاکید بر این که باید فضای رشد بانوان فراهم شود، گفت: در مجموعه وزارت ارتباطات بانوان تحصیل کرده مشغول به فعالیت هستند که باید زمینه استفاده از ظرفیت آنان فراهم شود. وی در عین حال گفت: این دولت معتقد است که نباید تبعیضی برای هیچ یک از افراد و اقشار در نظر گرفته شود.
راسخ با تاکید بر آموزش، توانمندسازی و به‌کارگیری بانوان در دستگاه‌های دولتی اظهار کرد: در کمیته انتصاب مدیران نسبت به شناسایی و ارتقای بانوان توانمند اقدام لازم صورت می گیرد.
معاون توسعه مدیریت، هماهنگی و امور پشتیبانی وزارت ارتباطات، خاطر نشان کرد: هیچ محدودیتی جهت انتصابات بانوان توانمند در سمت های مدیریتی وجود ندارد. کما این که تا کنون با معرفی بانوان در برنامه آموزش و تربیت مدیران آینده، مشارکت مؤثری با مرکز آموزش مدیریت دولتی در جهت تربیت مدیران داشته ایم.
به گفته وی با این رویکرد، با روی کار آمدن دولت یازدهم حکم انتصاب 5 مدیرکل از بین بانوان صادر شد و جمع آنان به هفت تن افزایش یافت. در عین حال با انتصاب دو معاون مدیرکل و 119 رییس اداره از بین بانوان دارای صلاحیت از 4 هزار و 262 بانوی شاغل در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، 224 تن در پست های مدیریتی مشغول به کار هستند.
مهندس راسخ ادامه داد: بر این اساس، در طی دوران دولت تدبیر و امید، میزان رشد بانوان در سطح مدیرکل 250 درصد، در سطح مدیران پایه، 55 درصد و در سطح مدیران میانی 70 درصد بوده است و در کل تعداد بانوان در سطوح مدیریتی وزارت ارتباطات در این مدت، بیش از دو برابر شده است و از 104 نفر در سال 92 به 224 نفر در حال حاضر رسیده است.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا