خرید تور تابستان ایران بوم گردی

مازیار حسینی شهردار تهران می‌شود؟

تسنیم نوشت: اگرچه شورای شهر تهران برای ارائه برنامه‌های گزینه‌های تصدی شهرداری تهران ۴ روز زمان تعیین کرده است اما اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که شانس مازیار حسینی در بین سایر گزینه‌ها بیشتر است.

منتخبین شورای شهر تهران از روز شنبه تا روز سه شنبه هفته آینده به بررسی برنامه‌های نامزدهای تصدی شهرداری تهران می‌پردازند.بر این اساس، برای هریک از نامزدها در حدود 2 ساعت و 30 دقیقه برای تبیین و تشریح برنامه‌های خود در حضور منتخبین شورای شهر تهران زمان در نظر گرفته شده است البته در صورت نیاز، زمان بیشتری برای کاندیداها در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین بر اساس قرعه کشی انجام شده بین 11 گزینه شهرداری تهران ( اسماعیل احمدی مقدم، معصومه آباد، جمال آبرومند، مهرداد بذرپاش، محسن پیرهادی، مازیار حسینی، هابیل درویش، علیرضا زاکانی، عباس علی‌آبادی، رستم قاسمی و علی نیکزاد) در نوبت صبح روز شنبه جمال آبرومند و معصومه آباد برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد و در ادامه نیز در نوبت عصر و روزهای بعدی سایر گزینه‌های برنامه‌های خود را ارائه خواهند کرد.

در همین حال براساس اخبار غیر رسمی مازیار حسینی معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در دوره قالیباف شانش بیشتری را در بین سایر گزینه‌ها برای تصدی شهرداری تهران دارد.

مازیار حسینی متولد 1349 در تهران است. از سوابق تحصیلی می‌توان به مدرک دکترای تخصصی (PHD) در رشته مهندسی عمران گرایش مهندسی سازه و زلزله و از سوابق اجرایی :مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ ساختمانی شرکت سرمایه‌گذاری غدیر (1397 تاکنون)، معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران( 1395 تا 1396 )معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران ( 1388 تا 1394) و جانشین شهردار تهران در ستاد مدیریت بحران و رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران(1382 تا 1388) اشاره کرد.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

یک پیام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا