خرید تور تابستان ایران بوم گردی

شبنامه در‌کازیوی نمایندگان؟

کمال‌الدین پیرموذن عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در مورد نامه 100نماینده به رئیس‌جمهور گفت: 100 نماینده در نامه‌ای به رئیس‌جمهور خواستار دادن اجازه و اختیار انتقاد شدند.
این در حالی است که همین دیروز یک نماینده اصولگرا دولت را در سخنانش تخریب کرد یا اینکه یک نماینده‌ای که مدیرکل اسبق ارشاد استان قم بود بدون داشتن مجوزی از هیات‌رئیسه شبنامه‌هایی را در کازیوی نمایندگان قرار داده و در آن به رئیس‌جمهور توهین کرد؛ آن هم به رئیس‌جمهور دولتی که برآمده از اراده ملت است. 
کمال‌الدین پیرموذن با بیان این‌که «دولت و رئیس‌جمهور به حد کافی مورد توهین و نقد قرار می‌گیرند»، ادعا کرد: همین نماینده‌ای که قبلا مدیرکل ارشاد استان قم بوده بودجه‌ای که در اختیار داشته را خرج نکرده؛ این همان کاری است که آقای کرباسچی کرده بود و آن کار  را با او کردند. اکنون این تخلفات را هیات تخلفات دولت مورد بررسی قرار داده و رای بدوی داده که اینقدر هم این رای را بزرگ کردند.
آنچه پیرموذن به عنوان نامه 100 نماینده بیان کرد، اشاره به آنچه بود که چند روز قبل این نمایندگان در انتقاد از نحوه برخورد وی با مخالفان آن را امضا کرده بودند. نماینده مردم رشت در این باره گفت: بیش از ۱۰۰نفر از نمایندگان مجلس در نامه‌ای سرگشاده خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور، خواستار تجدید نظر وی در نحوه مواجهه با منتقدان شدند.» 
اگر ادعای پیرموذن درباره پخش شبنامه از سوی یک نماینده در مجلس صحیح باشد، این کار با مفاد نامه‌ای که در انتقاد به رئیس‌جمهور امضا شده بود در تضاد است چرا که از یک سو منتقد نوع مواجهه رئیس‌جمهور با نمایندگان می‌شوند و از سوی دیگر طی اقدامی نادرست شبنامه در کازیوی نمایندگان می‌گذارند. 
انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا