خرید تور تابستان ایران بوم گردی

قرض ده میلیاردی پرسپولیس

قرض ده میلیاردی پرسپولیس به فهرست بلند بالای تخلفات و شایعات پیرامون فدراسیون فوتبال در زمان ریاست شهاب عزیزی خادم اضافه شده است.

به گزارش انصاف ورزشی و به نقل از رکنا، امروز خبری مرتبط با پرداخت 10 میلیارد تومانی شهاب عزیزی خادم رئیس سابق فدراسیون فوتبال به پرسپولیس منتشر شده است. اما گویا همه چیز به فدراسیون ختم نمی‌شود و این پرداختی با فشار وزارت ورزش و جوانان انجام پذیرفته است.

براساس شواهد موجود مبلغ مورد اشاره با دستور مستقیم سید امیرحسین مطلبی سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع به پرسپولیس پرداخت شده است. طبعا چنین دستوری از طرف معاون وزارت ورزش بدون هماهنگی با وزیر رخ نداده است.

البته مبلغ 10 میلیاردی به صورت وام و مضاربه پرداخت شده است اما رئیس فدراسیون حتی با مصوبه هیات رئیسه نیز اجازه نداشته پول فدراسیون را به باشگاه‌های دیگر از جمله پرسپولیس قرض یا مضاربه بدهد و مشخص نیست چه دستانی پشت پرده بوده که عزیزی‌خادم را وادار کرده این اقدام غیرقانونی را بدون مصوبه هیات رئیسه انجام دهد.

به نظر می‌رسد که شایعات و تخلفات شهاب عزیزی خادم پایانی ندارد و همچنان هر روز باید منتظر افشا یک اقدام غیرقانونی دیگر از فدراسیون در زمان ریاست او باشیم. از طرف دیگر به دلیل مطرح شدن نام پرسپولیس باید ببینیم که مدیران این باشگاه دربرابر این افشاگری چه موضعی خواهند گرفت.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا