خرید تور تابستان ایران بوم گردی

ترکیب جدید شورای مرکزی جبهه پایداری

اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، مرتضی آقاتهرانی، صادق محصولی، محمد سلیمانی، فاطمه آلیا، نصرالله پژمان‌فر، ناصر سقای‌بی‌ریا، قاسم روانبخش، امیرحسین قاضی‌زاده، میثم نیلی، میرهاشم موسوی، علی خضریان، علیرضا عسگریان، غلامحسین رضوانی، علی نادری، زهره لاجوردی، مجید متقی‌فر و مجید دوستعلی افرادی هستند که در دور جدید فعالیت جبهه پایداری به عنوان اعضای شورای مرکزی آن فعالیت می‌کنند.

مهم‌ترین چهره‌هایی که در دور جدید به شورای مرکزی این حزب اصولگرا اضافه شدند، نصرالله پژمان‌فر و امیرحسین قاضی‌زاده دو نماینده مشهد بودند. دوره قبل هیچکدام از نمایندگان مشهد عضو شورای مرکزی جبهه پایداری نبودند.

در مقابل دو چهره سیاسی شیراز از شورای مرکزی جبهه پایداری کنار رفتند. مهم‌ترین این چهره‌ها کامران باقری لنکرانی بود که بعد از انتخابات سال ۹۲ حضور جدی در عرصه سیاست ایران نداشت. کنار رفتن لنکرانی شاید اعتراض به رویه جبهه پایداری باشد که بعد از نامزدی سعید جلیلی در انتخابات نسبت به حمایت از لنکرانی دچار تردید شدند و از نامزد اولیه خود تمام قد دفاع نکردند.

روح‌الله حسینیان نماینده مجلس هشتم تهران نیز چهره دیگر شیرازی بود که در شورای مرکزی جبهه پایداری قرار نگرفت. البته در انتخابات اخیر مجلس اصولگرایان استان فارس شکست بزرگی را تجربه کردند و تعداد زیادی از نمایندگان استان فارس از لیست اصلاح‌طلبان به خانه ملت راه یافتند.

اصغر زارعی نماینده تهران که پس از امضای برجام تصاویری از گریه کردن او منتشر شده بود نیز از جمله افرادی است که در دور جدید فعالیت جبهه پایداری در شورای مرکزی این حزب حضور نخواهد داشت. زارعی بعد از پایان مجلس به عنوام جانشین سازمان پدافند غیرعامل کشورمنصوب شد و از حضور در احزاب سیاسی منع شد.

سیدمحمود نبویان و زهره طبیب‌زاده دیگر نماینده سابق تهران بودند که در دور جدید فعالیت جبهه پایداری در این تشکیلات حضور نخواهند داشت.

به نظر می‌رسد اعضای جدید شورای مرکزی جبهه پایداری نسبت به دوره قبل ضعیف‌تر شده‌اند. برخی مایل به همراهی پایداری نیستند و برخی که در مواضع خود پایدار ماندند دیگر جایی در دولت و مجلس اعتدالی پیدا نکرده‌اند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا