خرید تور تابستان ایران بوم گردی

حمله عجیب روزنامه «جوان» به عفت مرعشی / «مسئولان امنیتی»، اطلاعات غائله وحشتناک مسمومیت سریالی را از «ایشان» کسب کنند!

جوان نوشت: آیا مناسب نیست که مسئولان امنیتی خدمت همسر مرحوم هاشمی بروند و اطلاعات لازم در این زمینه را از او کسب کنند و این غائله وحشتناک مسمومیت سریالی دانش‌آموزان را خاتمه دهند؟

  • عفت مرعشی، همسر هاشمی رفسنجانی طی یادداشتی در روزنامه اعتماد زندانی بودن دخترش فائزه را نشانه عدم وفاداری انقلاب به اهداف، تفکر و برنامه رهبران خود دانست!
  • مرعشی که در آستانه ۹۰ سالگی، این یادداشت را به بهانه یادبود و بزرگداشت همسر تازه مرحوم شده شهید مطهری نگاشته، در آن با برشمردن ویژگی‌های تحسین‌برانگیز مرحومه عالیه روحانی، همسر شهید مطهری، نوشته: «متأسفانه در جمهوری اسلامی، نقش همسران شخصیت‌ها دیده نمی‌شود و جالب اینکه همیشه هزاران تعریف و تمجید از آیت‌الله مطهری می‌شد، بدون اینکه یک کلمه از تمام مشکلاتی که این خانم فرهیخته تحمل و فرزندان و خانواده را اداره می‌کرد و مواظب رشد همه‌جانبه فرزندان بود، گفته شود.»
  • یک نکته بی ربط در وسط یادداشت مرعشی وجود دارد که می‌تواند این ضرب‌المثل «وسط دعوا نرخ تعیین کردن» باشد و آن هم اینکه نوشته: «متأسفانه بعد از پیروزی انقلاب، آیت‌الله مطهری در میانسالی (حدود ۵۹ سالگی) توسط گروه انحرافی فرقان که این روزها هم گروه‌هایی با همان افکار افراطی به صورت علنی دیده می‌شوند و مسموم کردن دختر مدرسه‌ای‌ها، می‌تواند از نمونه‌های آن باشد، شهید شدند.»
  • در حالی که نهادهای مسئول در کشور به دنبال منشأ مسمومیت‌های دانش آموزان هستند و هنوز آن را درنیافته‌اند، عفت مرعشی مطلع است که کار گروه‌هایی افراطی همچون فرقان است که افکارشان علنی هم دیده می‌شود! آیا مناسب نیست که مسئولان امنیتی خدمت همسر مرحوم هاشمی بروند و اطلاعات لازم در این زمینه را از او کسب کنند و این غائله وحشتناک مسمومیت سریالی دانش‌آموزان را خاتمه دهند؟

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. سلام – عزیز جان , مردم در جامعه نارساییها را می بینند و علت آنرا هم دیگر میدانند- اما اسناد این علتها نزد مسئولان است نه مردم ! متوجه ای برادر ؟

    6
    1
  2. متاسفانه روزنامه جوان دربردن آبروی مومنه و مومن کمترین احتیاطی بخرج نمیدهد.هرگز یک مومن سنتی دراین حد تهور بخرج نمیدهد که با آبروی مومنی بازی کند این تهور از مچمن سیاسی سرمی زند با آبروی یک خانم مومنه که عمری را در رکوع وسجود واطاعت حق گذرانده بازی کردن از ایمان نیست.پیامبرباعبدالله ابی که أعرفُ منافقاً بود اینگونه برخورد نکردکه شمابا این خانم مومن برخوردمی کنید.. کینه مومن رادردل نگه ندارید. سوره حجرات رابادقت بخوانید تعداد آیاتش کم است. شماباید الگوی دیگران باشید بینی وبین الله اگر روحانی یاخاتمی وضع مملکت را به این روزدر میاوردند که الان می بینید باز ساکت بودید؟ بینی وبین الله.مومن سنتی بخودش می تازد ومومن سیاسی فقط به دیگران.. (فأعتبروایا اولی الابصار)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا