خرید تور تابستان ایران بوم گردی

اعتراف خواننده زیرزمینی به قتل صاحب استودیو

خواننده‌ی زیرزمینی که به بهانه‌ی تنظیم قرارداد با صاحب یک استودیو ضبط صدا اقدام به قتل او کرده بود، پس از دستگیری اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار انصاف نیوز، ساعت 16 نهم شهریورماه و از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110، وقوع یک جنایت به کلانتری 153 «شهرک ولیعصر» اعلام شد.

با حضور مأموران در محل و تأیید خبر اولیه بلافاصله موضوع به قاضی کشیک ویژه قتل و پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام شد .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمـد» و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

دوست و شریک کاری مقتول که با ورود به محل جنایت (استودیو ضبط صدا) با جسد مقتول بنام «پوریا» 24 ساله روبه‌رو شده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : طبق روال هر روز ، ساعت 16به دفتر کار خودمان در یک استودیو ضبط صدا مراجعه کردم؛ وارد دفتر شدم که ناگهان با جسد «پوریا» در داخل اتاق ضبط صدا مواجه شدم.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در بررسی صحنه جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول به علت اصابت شش گلوله‌ی شلیک شده از یک اسلحه کمری و از فاصله نزدیک به قتل رسیده است. در بررسی محل جنایت نیز مشخص شد که عامل یا عاملان جنایت بدون هرگونه فشار و یا تخریب وارد محل جنایت شده؛ همچنین هیچ‌گونه آثار ضرب و جرحی نیز بر روی جسد مقتول شناسایی نشد که همگی این دلایل نشان از شلیک ناگهانی بسوی وی داشت.

با آغاز تحقیقات، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی و بررسی صحنه جنایت اطلاع پیدا کردند که مقتول در ساعت 15 روز جنایت، جهت تنظیم قرارداد با یکی از خوانندگان زیرزمینی قرار ملاقات داشته است، از این رو با شناسایی محل سکونت این شخص بنام «رضا . س» 18 ساله در منطقه مرتضی گرد، کارآگاهان به این محل اعزام و در تحقیقات پلیسی اطلاع پیدا کردند که همزمان با تاریخ جنایت، «رضا» به محل سکونت خود مراجعتی نداشته است .

تحقیقات پلیسی جهت دستگیری متهم در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا در ساعت 11 بیستم شهریورماه، «رضا» در منطقه مرتضی گرد دستگیر و در همان تحقیقات اولیه به ارتکاب جنایت با همدستی یکی از دوستانش بنام «مهدی . م» 18 ساله اعتراف کرد ؛ «مهدی» نیز در ساعت 12 روز گذشته – دوشنبه – در منطقه مرتضی گرد، دستگیر و اظهارات دوست خود را تأیید کرد.

اعترافات عامل جنایت

متهم که با شلیک 6 گلوله اقدام به کشتن مقتول کرده بود، در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : بواسطه علاقه شدیدی که به خوانندگی داشتم، از حدود دو سال پیش خوانندگی را به عنوان حرفه‌ی اصلی خود آغاز کردم؛ اولین آهنگ خود را حدود دو سال پیش در استریوی ضبطِ مقتول که آن زمان در منطقه مرتضی گرد بود، تولید کردم و همین موضوع زمینه‌ی آشنایی من با مقتول شد و پس از آن، چند آهنگ دیگر با همکاری وی تولید کردم که آخرین آن مربوط به اسفندماه سال گذشته 95 بود. از آن زمان دیگر اطلاعی از مقتول نداشتم تا این که حدود سه ماه پیش با مسافرت به غرب کشور، یک قبضه اسلحه کمری تهیه کردم؛ می‌دانستم که مقتول سیستم استریوی مجهزی در اختیار دارد؛ تصمیم گرفتم تا این تجهیزات را سرقت کنم.

متهم ادامه داد: موضوع را با یکی از دوستانم بنام «مهدی» در میان گذاشتم و او نیز با من همراه شد و ساعت 15 نهم شهریورماه به همراه «مهدی» و طی قرار قبلی که با «پوریا» ( مقتول ) گذاشته بودیم به دفتر کار جدید وی در شهرک ولیعصر رفتیم و پس از تنظیم قرارداد به بهانه‌ی تست صدا وارد اتاق ضبط صدا شدیم و هر سه نفر وارد اتاق ضبط شدیم و بدون هیچ‌گونه درگیری فیزیکی با مقتول، اسلحه را از زیر لباس خارج و [ 6 گلوله ] شلیک کردم و [ پس از ارتکاب جنایت ] ، تجهیزات داخل استریو را برداشته و از محل [ جنایت ] خارج شدیم .

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت : با توجه به اعتراف صریح متهم اصلی پرونده و در بازرسی دقیق از محل سکونتش در منطقه مرتضی گرد، کارآگاهان اداره دهم موفق به کشف تجهیزات سرقت شده از محل جنایت و همچنین یک قبضه اسلحه کمری همراه با تعدادی فشنگ جنگی شدند.

وی عنوان کرد : هر دو متهم پرونده با قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم وژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا