خرید تور تابستان ایران بوم گردی

آیا بر علی لاریجانی رحم خواهند کرد؟

«علی صارمیان» روزنامه نگار در یادداشتی ارسالی به انصاف نیوز درباره‌ی تصمیم احتمالی تیم علی لاریجانی در انتخابات هیات رییسه‌ی مجلس نوشت:

روز بعد از پیروزی لیست امید در مجلس فعلی؛ یادداشتی در سایت انتخاب نوشتم که چرا باید علی لاریجانی ریس مجلس جدید شود.

دوستان اصلاح طلب زیادی بر نگارنده خرده گرفتند. اما انجا ذکر کرده بودم که تداوم احساس پیروزی اینست که علی لاریجانی که در قم ؛ نفر اول شدن را بخاطر دفاع از برجام ازدست داد، باید رییس مجلس جدید شود که مردانگی و فتوت در سیاست بماند.

حالا نیز باید هشداری به دوستان علی لاریجانی نوشت که حذف علی مطهری و پزشکیان  اگر فعلا مقدور باشد؛ آنچنان  نیروی منفی علیه دوستان لابی گر ابجاد خواهد کرد که سرمایه اجتماعی علی لاربجانی را در فضای دموکراتیک بر باد خواهد داد.

امیدواریم این اشتباه  و خطای در محاسبه انجام نگیرد  که در این صورت امتناع دموکراتیک از رای به لاریجانی و طرفدارانش در دولت توسط مردم کلید خواهد خورد.

آقای لاریجانی، هشدار، که مردم مردانگی سیاسیون را معیار قرار می‌دهند.

انتهای پیام

بانک صادرات

نوشته های مشابه

پیام

  1. نواب رئيس مجلس حقيقتاً مظهر آزادگى و مروت اند، نمايندگان مجلس به خودشون ببالند و بنازند كه هيچ دوره اى مجلس شورا چنين نواب شريف و آزاده اى به خودش نديده.

    9
    2
  2. مصلحت تفاهم بر سر حفظ وضع موجود است. جدایی بین لاریجانی و فراکسیون امید منجر به ضربه خوردن از جانب جبهه پایداری و ایثارگران، به تلافی حمایت از روحانی می شود

  3. صحبت از مردانگی وفتوت دراردو گاه اصلاح طلبی یعنی کشک .این جماعت انقدر تشنه قدرتند که به هیچکس رحم نخواهند کرد حضرت عباسی به موقعش که برسه زیرپای روحانی را نیز خالی وازاونیز عبور خواهند کرد.حمایت اینهاازبعضی اشخاص بنابه مصلحت زمانه بوده وبس.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا